Strandsiden Legesenter AS

Logemannsgården C. Sundts gate 51 5004 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Strandsiden Legesenter AS

Kald, lite imøtekommende og følelsesløs

Lege: Shagun Bhatia Skrevet

Første møte med ny fastlege; Shagun hadde meg inne i knapt 7-8 minutter, og på den korte tiden fikk hun meg til å føle meg som om jeg var til bry. Smilte ikke en eneste gang, så majoriteten av tiden på skjermen og avviste vanskene mine med en gang føltes det ut som. Jeg følte meg ubekvem for å åpne meg opp for henne og følte hun ikke tok meg seriøst. Oppå det hele var hun nærmere et kvarter forsinket til timen som var oppsatt.
Hun ville ikke følge meg opp med en ny time og stilte meget få oppfølgingspørsmål. Her var hun klar på hva hun mente, og alt det klarte hun å gjøre opp en mening om på under 10 minutter, noe som burde blitt brukt lenger tid på. Dette var skuffende og sårt.

Oppførte seg dårlig

Lege: Shahab Imani Skrevet

Hadde ingen forståelse for min situasjon og bekymring, følte meg ydmyket og latterlig gjort. Veldig ubehagelig opplevelse hos en lege eg ikkje vil møte igjen.

Trygg og god

Lege: Marianne Schriwer Skrevet

Hun er flink i jobben og lytter til pasientene. Tar seg god tid deg som pasient og samarbeider godt med pasient og andre instanser. Er hun usikker i noe samarbeides det godt på legekontoret. Hun er god, trygg og varm å snakke med! Liker arbeidet!

Empatisk og kunnskapsrik

Lege: Shagun Bhatia Skrevet

Hatt Shagun Bhatia som lege i to år og har hatt utelukkende gode opplevelser. Hun tar seg god tid og lytter til det jeg har å si. Shagun er effektiv og man føler seg godt ivaretatt.

Veldig fornøyd

Lege: Shagun Bhatia Skrevet

Har hatt Shagun som lege i ca. 10 år. Er ikke der så ofte (1-2 ganger i året), men har alltid følt at jeg blir hørt på og tatt på alvor, og dersom jeg trenger mer hjelp er det aldri noe problem å bli henvist til spesialist.

Meget fornøyd, beste fastlegen jeg har hatt.