Hanne Cecilie Fjell

Autorisasjon (2003)

Hanne Cecilie Fjell er en av 91 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Hanne Cecilie Fjell

Passiv og lite faglig dyktig

Ikke noe galt med hennes personlighet, imøtekommende men svært lite dyktig på det faglige. Google.no gir mer kunnskap om mine plager enn hennes kunnskap. Legetimene går ut på at jeg forteller henne hva jeg har prøvd ut og hun har ingen andre forslag til behandling enn det ene hun foreslo første timen som hun gjentar selv om det ikke har hjulpet. Passiv og liten kunnskap.

Dyktig lege

Hanne Cecilie fjell er utrolig dyktig, alltid like blid og imøtekommende. Super flink med barn og følger nøye opp. Vi er super fornøyd og kommer ikke til å bytte.

Fantastisk lege!

Dr. Hanne Fjell er veldig hyggelig, flink til å lytte, og til å sette seg i mitt sted. Hun tar tak i ting med én gang, og tar meg på alvor.

Hun er også flink med barn :)

Fantastisk lege, rett og slett, vi kommer aldri til å bytte!

Hun er en lege man husker med takknemmelighet.

For flere år tilbake var Hanne Fjell turnuslege i Svelvik. Hva hun den gang utrettet for min sønn og vår familie, skal jeg aldri glemme. Hun var aldri rådløs, og hun behandlet oss med respekt og varme. Vi var dypt inne i en dobbeltdoseproblematikk, noe som både før og senere av leger har blitt møtt med nedlatenhet og maktmisbruk. Dog ikke av dr. Tomala, hvor hun jobbet som turnuslege. En dypfølt takk til henne for engasjement og medmenneskelighet, og ikke minst dyktighet og evnen til å finne løsninger!

En herlig lege og et fantastisk menneske

Hun setter seg inn i situasjonen til sine pasienter. Hun er den beste legen jeg noen gang har hatt. Det er dessverre ikke så mange kronikere som blir trodd av sine leger. Men denne dama er bare helt FANTASTISK :-)