Hanne Cecilie Fjell

Autorisasjon (2003)

Hanne Cecilie Fjell er en av 91 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Hanne Cecilie Fjell

Full tillit!!

Hva kan skrives som ikke allerede er skrevet her. Må bare slenge meg med på hvert eneste ord som tidligere er blitt sagt her om henne. Jeg skal ALDRI bytte fastlege. Jeg er der forholdsvis ofte, og hun er like fantastisk hver eneste gang. Og tar seg virkelig tid til å finne løsninger og til å høre på hva jeg har å si. Og nøler heller ikke med å henvise videre til videre utredninger.
Akutt timer er alltid tilgjengelig og er det noe det ikke haster med, så er det ikke lang venteliste for å få time.
Denne dama er gull verdt!

fantastisk:-)

enkelt og greit. et fantastisk medmenneske. med evnen til og lytte og sette seg inn i andres situasjon.

En av de beste !

Hanne C. Fjell er konkret og forståelsesfull. Opptaderer seg jevnlig på nye felt som hun er noe ukjent på eller så tar hun kontakt med de som har kompetansen hun evt. mangler. Hun ivaretar sine pasienter og er hun ikke tilstede så sørger hun for gode vikarer!

Hun er dyktig enkelt fortalt og hun har min fulle tillit.

Tusen takk Dr. Fjell :)

Dyktig lege

Hun er dyktig i sitt fagfelt, forståelsesfull, følger med, husker deg, kommer med råd og anbefalinger, henviser deg gjerne videre der det er behov...altså en veldig god lege. Anbefales.

Fantastisk

Har aldri før hatt en så fantastisk dyktig lege. hun tar seg god tid og lytter til deg.