André Karlsson

Medicalis legesenter

2012

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Medicalis legesenter
Røysegata 10 6003 Ålesund
André Karlsson er en av 43 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av André Karlsson

Ikke i min villeste fantasi kunne jeg drømt om en bedre lege enn André Karlsson

Det startet med at jeg med postraumatisk stress måtte få ny lege siden min gikk ut av praksis. Jeg var ikke forberedt på det så fikk fult panikk anfall når jeg fant ut at jeg sånn helt plutselig hadde fått ny lege. Så jeg kom dit med full panikkanfall han såg så omsorgsfullt på meg og hørte virkelig på meg og tok meg på alvor. Pga mine årsaker til postraumatisk stress har jeg veldig mange mentale sperrer for hva jeg tørr å ta opp med en mannlig lege. Men Karlsson er så avslappet og når han ser at jeg har tendenser til panikkanfall pga noe er han flink til å avdistrahere meg med felles humor. Pga det har han fått meg til å klare å åpne meg mer og tørre å snakke mer om ting jeg ikke har våget å snakke om med noen tidligere. Alltid smilende og blid. Og jeg har ofte gått inn grå og trist og når jeg kommer ut blitt mer strålende sol. Rett og slett en fantastisk lege som har stor omtanke og omsorg for sine pasienter. Og en ser hvor trist han blir når pasienten lider og hvor glad han er når det går godt. Helt fantastisk. Desidert den beste legen jeg noen gang kunne drømt om å få. Og han tar seg også virkelig tid til pasienter faktisk så mye at han glemmer helt tid og sted til tider. Og her får en ofte ta opp mer en bare en ting. Nei, han André Karlsson får jeg virkelig aldri skrytt nok av.

verste legen jeg har hatt.

Usympatisk, arrogant, uprofesjonell og tar med seg sine personlige meninger på jobb. Det eneste positive jeg har å si er at det er enkelt å få time der..

Omsorgsfull

Andre Karlsson bryr seg om sine passjenter .Lytter og yter.Han tar seg god tid og er alltid i godt humør. Han smiler alltid. Tar seg tid til sine pasienter og ønsker å hjelpe der han kan. Han er svært forståelsefull og medmenneskelig. Han er en dyktig lege og en fantastisk person. Han er alltid tilgjengelig .

Fantastisk dyktig lege!

Andrè er en dyktig lege som tar seg god tid til pasientene sine, og tar de på alvor! Han lytter, er forståelsesfull, svarer på spørsmål og forklarer ting på en grundig og forståelig måte. Kan på det sterkeste anbefale han, han er den beste legen jeg har hatt!

Hvilken lege?

Viser til innlegg(Legen som forsvant...
Skrevet 11. april 2016 og Sikkert flink Lege, men jobber ikke fast på legekontoret. Kun deltid!
Skrevet 4. februar 2016)
Har nå vært pasient hos Karlsson siden ca Nov-15 og ikke truffet gjeldende lege.Vikarlegen S.Wiig viser seg også å være deltidsansatt og dermed like vanskelig å komme i kontakt med.Elektronisk fornyelse av resepter avhenger av tilstedeværelse av legen/legene.Har flere ganger telefonisk purret på resepten.Det er ikke automatikk i at annen lege overtar forespørsler når gjeldene lege ikke er tilstede.Sentralbordet er tydeligvis "overbelastet"?for sitter stort sett alltid 10-20 min i kø.Ringer du kl 14.50 og blir sittende i kø og klokken bikker 15.00 så blir du brutt og får beskjed om å ringe i åpningstiden av telefonsvareren deres.Har mer på lager,men dette får holde. Generelt sett:Meget misfornøyd!!

Legen som forsvant...

Henviser til innlegg Skrevet 4. februar 2016. Og kan ikke annet enn si meg enig. Dersom Karlsson ikke kommer tilbake når hans vikariat går ut til sommeren, så må en nok en gang bytte fastlege, og det hele er at en vet jo aldri om en kommer til en lege som det er enda vanskeligere å kommunisere med.

Sikkert flink Lege, men jobber ikke fast på legekontoret. Kun deltid!

Grei lege, men han jobber ikke fast på daeskogen legesenter. Han jobber halve året hos legevakta på Ålesund sykehus.Så i den pefioden må du nøye deg med en assisterende lege. Ganske upersonlig må jeg si. Anbefales dersom du vil dele all din personlige informasjon med 2 ulike leger, og nøye deg med et noe mindre upersonlig forhold til din fastlege! Dette er ergo en Lege som jobber på skift, på 2 ulike steder, med flere måneder arbeidstid på hvert sted. Først sykehuset, for å så ha pause der en periode, og så jobbe kun på daeskogen legesenter i noen måneder. Upersonlig og lite holdefast opplegg!

Best legen jeg har hatt

Har gått igjennom så mange fastleger, men Andre bryr seg om pasienten og er til utrolig mye hjelp for meg.

super lege!

beste legen jeg har hatt! tar tak i det han skal og ordner ut.du slipper å vente i tre uker på at fire uker på hjelp.heilt suveren!

Veldig forstående, lojal og menneskelig

En lege som er utrolig menneskelig, og som tar en seriøs til hver en tid. Han bruker god tid på sine pasienter, og jeg føler meg godt behandlet når jeg har vært hos han.

Dessuten sørger han alltid for å holde seg oppdatert og spørre inn til, hvordan man har det.

En av de beste legene jeg har hatt!

Medmenneskelig, kvalifisert og omsorgsfull! Følte at legen brydde seg, han var tilstede og hørte etter. Han hadde ikke bestemt seg på forhånd på hva som feilte meg. Hørte etter alt jeg hadde å fortelle før han bestemte seg. Det beste av alt var at han var ikke selvgod, men ydmyk og respekterte pasienten. Jeg merket på hele mannen at det var viktig for han å gjøre en god jobb! Jeg vil anbefale han på det varmeste. Takk Andrè for at du valgte å bli lege!

Hjelpsom, Gjør at holde mote mitt oppe

Synest at tideligere leger har vert stygge mot meg, aldri bry seg, eller stole på. Men Andre overrasket meg, med hjelp og råd, motivasjon. Og kan føle seg trygg. Han har altig sikret seg at jeg er grundig undersøkt før jeg går. Det hva ei dag han plutselig ringte hørte hvordan det gjekk med meg om syken. :) sporti kar og like motivere meg med trening og tips ;)

anbefaler bli kjendt med han før dere bedømmer dere om han

Akuttlege

Besøkte legevakta for en stund tilbake.Traff en lege som tok seg tid til å sette seg inn i problemet. Grundig og reflektert. Han hjalp meg til å gjøre noen riktige valg som jeg er meget fornøyd med i ettertid Takk Andre.

håpløs lege!

Bryr seg overhodet ikke om grunnen til at pasienten kommer dit. henger seg opp i ting som ikke har noe med saken å gjøre.