André Karlsson

Medicalis legesenter

2012

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Medicalis legesenter
Røysegata 10 6003 Ålesund
André Karlsson er en av 43 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av André Karlsson

Glemsk og distre

Han husker ikke hvorfor han ga meg medisiner, spør hvorfor fikk du de tablettene? Distre og glemsk, tar telefonsamtaler fra kona i min legetime. Fyker ut og inn av kontoret under min tid. Sier jeg skal komme på kontroll og når jeg kommer så spør han hva jeg vil i dag? Du ser så godt ut sier han når jeg så vidt kan gå :( Endelig fått annen lege, dette har vert et mareritt i 2 år!

Oppfarende og lite kunnskapsrik

Karlsson oppleves som usikker i sin rolle som lege. Han utviser lite forståelse for pasient og pårørendes situasjon. Han oppfattes også som krass og spydig ved innsigelser til hans antagelser.
Legesenteret som helhet gir en opplevelse av mangelfull faglig kunnskap, dette gjelder både leger og helsesekretær. Måten helsesekretær møter pasientene på er kritikkverdig da nødvendig kunnskap åpenbart mangler.
Legesenteret har også lang telefonkø og legene er lite tilgjengelige for telefonkonsultasjon ved behov.

Suveren lege!

Andre Karlsson .....beste lege jeg noen sinne har hatt.Heilt suveren ! Veldig flink med barn ! Tar seg god tid til pasienten og hører h a probl er.alltid blid !!! :) 👍🥇

Ikke i min villeste fantasi kunne jeg drømt om en bedre lege enn André Karlsson

Det startet med at jeg med postraumatisk stress måtte få ny lege siden min gikk ut av praksis. Jeg var ikke forberedt på det så fikk fult panikk anfall når jeg fant ut at jeg sånn helt plutselig hadde fått ny lege. Så jeg kom dit med full panikkanfall han såg så omsorgsfullt på meg og hørte virkelig på meg og tok meg på alvor. Pga mine årsaker til postraumatisk stress har jeg veldig mange mentale sperrer for hva jeg tørr å ta opp med en mannlig lege. Men Karlsson er så avslappet og når han ser at jeg har tendenser til panikkanfall pga noe er han flink til å avdistrahere meg med felles humor. Pga det har han fått meg til å klare å åpne meg mer og tørre å snakke mer om ting jeg ikke har våget å snakke om med noen tidligere. Alltid smilende og blid. Og jeg har ofte gått inn grå og trist og når jeg kommer ut blitt mer strålende sol. Rett og slett en fantastisk lege som har stor omtanke og omsorg for sine pasienter. Og en ser hvor trist han blir når pasienten lider og hvor glad han er når det går godt. Helt fantastisk. Desidert den beste legen jeg noen gang kunne drømt om å få. Og han tar seg også virkelig tid til pasienter faktisk så mye at han glemmer helt tid og sted til tider. Og her får en ofte ta opp mer en bare en ting. Nei, han André Karlsson får jeg virkelig aldri skrytt nok av.

verste legen jeg har hatt.

Usympatisk, arrogant, uprofesjonell og tar med seg sine personlige meninger på jobb. Det eneste positive jeg har å si er at det er enkelt å få time der..