André Karlsson

Langelandsveien 17 6010 Ålesund
André Karlsson er en av 42 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av André Karlsson

Hvilken lege?

Viser til innlegg(Legen som forsvant...
Skrevet 11. april 2016 og Sikkert flink Lege, men jobber ikke fast på legekontoret. Kun deltid!
Skrevet 4. februar 2016)
Har nå vært pasient hos Karlsson siden ca Nov-15 og ikke truffet gjeldende lege.Vikarlegen S.Wiig viser seg også å være deltidsansatt og dermed like vanskelig å komme i kontakt med.Elektronisk fornyelse av resepter avhenger av tilstedeværelse av legen/legene.Har flere ganger telefonisk purret på resepten.Det er ikke automatikk i at annen lege overtar forespørsler når gjeldene lege ikke er tilstede.Sentralbordet er tydeligvis "overbelastet"?for sitter stort sett alltid 10-20 min i kø.Ringer du kl 14.50 og blir sittende i kø og klokken bikker 15.00 så blir du brutt og får beskjed om å ringe i åpningstiden av telefonsvareren deres.Har mer på lager,men dette får holde. Generelt sett:Meget misfornøyd!!

Legen som forsvant...

Henviser til innlegg Skrevet 4. februar 2016. Og kan ikke annet enn si meg enig. Dersom Karlsson ikke kommer tilbake når hans vikariat går ut til sommeren, så må en nok en gang bytte fastlege, og det hele er at en vet jo aldri om en kommer til en lege som det er enda vanskeligere å kommunisere med.

Sikkert flink Lege, men jobber ikke fast på legekontoret. Kun deltid!

Grei lege, men han jobber ikke fast på daeskogen legesenter. Han jobber halve året hos legevakta på Ålesund sykehus.Så i den pefioden må du nøye deg med en assisterende lege. Ganske upersonlig må jeg si. Anbefales dersom du vil dele all din personlige informasjon med 2 ulike leger, og nøye deg med et noe mindre upersonlig forhold til din fastlege! Dette er ergo en Lege som jobber på skift, på 2 ulike steder, med flere måneder arbeidstid på hvert sted. Først sykehuset, for å så ha pause der en periode, og så jobbe kun på daeskogen legesenter i noen måneder. Upersonlig og lite holdefast opplegg!

Best legen jeg har hatt

Har gått igjennom så mange fastleger, men Andre bryr seg om pasienten og er til utrolig mye hjelp for meg.

super lege!

beste legen jeg har hatt! tar tak i det han skal og ordner ut.du slipper å vente i tre uker på at fire uker på hjelp.heilt suveren!