Kamilla Stylo Czownicki

Autorisasjon (2012)

Grong Helsesenter Telefonnummer74 31 22 0074 31 22 ...
Blåklokkeveien 16 7870 Grong
Kamilla Stylo Czownicki er en av 1 fastleger i Grong

Siste vurderinger av Kamilla Stylo Czownicki

Empatisk og grundig fastlege

En faglig dyktig, empatisk og imøtekommende fastlege. Tar seg alltid tid, er grundig og ser helheten. Følger opp pasienten og henviser ved behov. Har kun gode opplevelser og ville aldri byttet henne bort!

Sikkert flink, men...

Camilla er sikkert en flink lege, men dessverre fikk jeg sjelden se det. Søt og hyggelig, men usikker på egen kunnskap. Hun måtte stadig sjekke med kollegaer før hun klarte å bestemme seg. Opplevde at nesten hver eneste time var kraftig forsinket, eller ble avlyst/ utsatt pga legens eget sykefravær. Treg til å fornye resepter. Jeg byttet tilslutt fastlege til meg og mitt kronisk syke barn pga ustabil tilstedeværelse av legen.

En lege som tar pasientene på ordet

Kamilla er en lege som lytter, og som tar pasientene sine på alvor. Hvis alle fastleger var som henne er jeg ganske sikker på at alle ville vært fornøyde.
Det eneste minuset er ventetiden for å få time til henne.

Faglig dyktig, empatisk og lyttende

Dr. Stylo Czownicki er grundig, faglig dyktig og empatisk. Setter seg inn i pasientens "lidelser" og leser jorunalen (papirformat). Hun tar seg god tid og henviser videre dersom det er nødvendig.

Er hun i tvil så konsulterer hun leger på nærmeste sykehus. Veldig betryggende som pasient, en føler seg sett og ivaretatt. En empatisk og fagligdyktig lege, som dessverre flyttet til annen kommune. Ett stort tap for meg og alle andre pasienter.

Beste

Beste legen jeg noen gang har vært hos. Fant lymfeknuter som som legen på ultralyden nesten ikke fant. Det fant hun med fingrene.