Gunhild Therese Fossesholm

Tlf: 32 23 60 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Gunhild Therese Fossesholm er en av 18 fastleger i Nedre Eiker

Siste vurderinger av Gunhild Therese Fossesholm

Verdens beste

Gunhild er verdens beste fastlege . Hun gjør det hun kan for å hjelpe og tar pasientene på alvor samtidig som hun er lett å snakke med . Flink med barn er hun også .

To stjerner

Fossesholm er en lavmælt lege som ikke får en til å føle seg veldig velkommen. Hun har en tendens til å konkludere, temmelig bastant, før man er ferdig med å prate. Det gjør at man føler seg dum, selv om hun gjerne endrer mening etter at man har fått snakket ferdig. Etter min mening er hun dog (betydelig) bedre med barn.

Det er lang ventetid på time, og man blir sittende ei god stund på venteværelset.

Senteret er langt framme når det gjelder elektronisk kommunikasjon. Gratis parkering.

Veldig fornøyd

Veldig flink fastlege!
Lytter og har tid til å høre.

Bra sms tjenster! Perfekt fastlege!

Boklege.

Gunhild er en boklege. Sier du noe som står i en bok, får du automatisk den diagnosen, uten at noe mere dynamisk tanke skjer, og at faktiske forhold gjør diagnosen lite sannsynlig. Hun nekter også email, selvom hun har en datamaskin der, og skal ha folk til å tazte SMS. Leger vet nok ikke alt, og da kan ting gå veldig feil. Da er det selvfølgelig best å ha en lege som tenker dynamisk og ser situasjonen ann, og ikke påstår i overført betydning at man sitter i sin egen urin og snakke babyspråk, når man er over de flestes nivå.

Småting som bygger opp under dette er rustest av avholdsmennesker, informere om at vitaminer ikke gir bivirkninger, snakke om hva slags pålegg du har på maten etc. Om du opplever noe som krever dynamisk tanke, er ikke dette legen for det. Generelt ting som vanligvis håndteres bra av bok-følgning, er sikkert denne legen bra nok på, men det er også det eneste. Og det gjelder desverre mange leger. På TV ser man ofte vidunderdoktorer som tenker intenst og vurderer pasienten selv utifra helt usannsynlige teorier. Virkeligheten er nok litt kjedeligere, og inkluderer mye banalitet.

En lege som lytter

Det jeg liker best med denne fastlegen er at hun faktisl snur seg vekk fra skjermen og lytter til det pasienten har å si med interresse. Hun er også ikke vanskelig å få til å henvise deg videre dersom du trenger videre utredning for et problem du har.

Svært fornøyd

Svært fornøyd med fastlegen min. Hun stresser ikke, men bruker nødvendig tid på meg som pasient. Det eneste negative er at det ofte kan være ventetid.
Helheten er: Svært fornøyd.

Dårligste legen som er...

- Tar ikke alvorlige hendelser seriøst.
- Må kreve å få henvisninger.
- Dårlige svar på prøver.
- Gir ingen trygghetsfølelse.
- Dårlig tid til pasient.
- Lang vente tid.

gunhild er faktisk den beste legen jeg har hatt..

Gunhild har alltid tatt mine spørsmål og bekymringer alvorlig.
selvom det er litt lang ventetid å det kan ta 2-3 dager før time så føler jeg det ikke har gjort noe..hvis man er akutt syk så fins det tross alt legevakt. har også selvfølgelig fått time på dagen noen ganger.
da gunhild var hjemme i permisjon så gruet jeg meg til å dra til legen , for jeg har hatt henne i mange år, å hvis hun bytter legekontor så gjør jeg det å!
har også mange venner/ bekjente som har henne som fastlege å alle er storfornøyde.

En lege som absolutt kan anbefales

Jeg syns SMS tjenesten fungerer veldig bra. Synes hun er en lege som tar pasientene på alvor, men det er lang ventetid og hun er alltid forsinket

Den beste legen jeg har hatt

Jeg er kjempefornøyd med min fastlege. Hun har alltid tid til å høre på meg og gir ikke inntrykk av at jeg må være rask selv om hun er forsinket, eller blir forsinket pga at jeg har mye å ta opp.Hun sitter alltid med ryggen til datamaskinen når hun snakker med meg. Kommer med forslag til løsninger på problemer og følger nøye opp pasientene sine. Jeg vil aldri bytte fastlege. Savnet henne veldig de gangene hun var ute i svangerskapspermisjon. Ingen kan erstatte henne.

Elendig "service"

Følte meg som et stykke kjøtt på et samlerbånd. Inn ut, rakk aldri å hilse på henne i det hele tatt og på sykemeldinga sto navnet mitt feil, arbeidsplass sto feil og det var så mye som hun kunne gjort bedre om hun ga et minutt ekstra til meg som kunde.

Den beste legen jeg har hatt

-gir opplevelsen av at hun har tid til å snakke med deg
-spør alltid "hva kan jeg hjelpe deg med?"
-tar deg på alvor

Håpløs sms-ordning

Legekontoret i Solbergelva innførte for noen år siden en sms-ordning som gjorde at du kunne bestille timer på melding, men det fungerte ganske dårlig. De bestemte nemlig at legene ikke lenger tok telefoner siden du nå kunne sende sms. Men sendte du en melding med et spørsmål eller en bekymring fikk du kun svar om at du hat fått time 3 dager senere. Det kunne bli veldig frustrerende hvis du ikke ønsket å bestille time. Jeg bodde et stykke unna og kunne ikke bare stikke innom hvis jeg lurte på noe, så jeg hadde ikke annet valg enn å bytte legekontor da jeg ikke hadde mulighet til å kommunisere med fastlegen min.