Gunhild Therese Fossesholm

Autorisasjon (2000)

Solberg Legehus AS Telefonnummer32 23 60 0032 23 60 ...
Gamle Riksvei 106 A 3057 Solbergelva
Gunhild Therese Fossesholm er en av 91 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Gunhild Therese Fossesholm

Hyggelig, men det er alt

Føler jeg ikke blir hørt da jeg forteller om hva som er galt, blir ofte avbrutt med at hun vet hva som er galt selvom jeg ikke har fått snakket ferdig. Det har vært flere ganger hvor jeg selv har måtte finne ut via internett hva som har vært feil og har senere fortalt til henne at jeg selv har funnet ut av dette. Hun er hyggelig, lett å snakke med, men ikke noe mer.

Verdens beste

Gunhild er verdens beste fastlege . Hun gjør det hun kan for å hjelpe og tar pasientene på alvor samtidig som hun er lett å snakke med . Flink med barn er hun også .

To stjerner

Fossesholm er en lavmælt lege som ikke får en til å føle seg veldig velkommen. Hun har en tendens til å konkludere, temmelig bastant, før man er ferdig med å prate. Det gjør at man føler seg dum, selv om hun gjerne endrer mening etter at man har fått snakket ferdig. Etter min mening er hun dog (betydelig) bedre med barn.

Det er lang ventetid på time, og man blir sittende ei god stund på venteværelset.

Senteret er langt framme når det gjelder elektronisk kommunikasjon. Gratis parkering.

Veldig fornøyd

Veldig flink fastlege!
Lytter og har tid til å høre.

Bra sms tjenster! Perfekt fastlege!

Boklege.

Gunhild er en boklege. Sier du noe som står i en bok, får du automatisk den diagnosen, uten at noe mere dynamisk tanke skjer, og at faktiske forhold gjør diagnosen lite sannsynlig. Hun nekter også email, selvom hun har en datamaskin der, og skal ha folk til å tazte SMS. Leger vet nok ikke alt, og da kan ting gå veldig feil. Da er det selvfølgelig best å ha en lege som tenker dynamisk og ser situasjonen ann, og ikke påstår i overført betydning at man sitter i sin egen urin og snakke babyspråk, når man er over de flestes nivå.

Småting som bygger opp under dette er rustest av avholdsmennesker, informere om at vitaminer ikke gir bivirkninger, snakke om hva slags pålegg du har på maten etc. Om du opplever noe som krever dynamisk tanke, er ikke dette legen for det. Generelt ting som vanligvis håndteres bra av bok-følgning, er sikkert denne legen bra nok på, men det er også det eneste. Og det gjelder desverre mange leger. På TV ser man ofte vidunderdoktorer som tenker intenst og vurderer pasienten selv utifra helt usannsynlige teorier. Virkeligheten er nok litt kjedeligere, og inkluderer mye banalitet.