Ivar Fretland

Boligveien 10 3470 Slemmestad
Ivar Fretland er en av 14 fastleger i Røyken

Siste vurderinger av Ivar Fretland

Beste legen som finnes!

Har hatt han siden jeg var bebis, og han har alltid hjulpet meg, gitt meg akutt timer når eksemet har blusset opp, henvist meg videre, purret på spesialister og egentlig gjort alt.

Selv om man må vente, så får man god hjelp!

En meget god fastlege

Fretland har vært min fastlege i 26 år. Han er dyktig, lyttende og støttende , ja, klok både faglig og menneskelig. Og han henviser videre ved behov. Om det er forsinkelse så vet jeg at han har tatt vare på forrige pasient også. Mine voksne barn som har flyttet til Oslo og omegn vil fortsette med han som sin lege, som de sier : jeg bytter aldri ut Fretland som min lege, selv om jeg må kjøre langt.

En lege som ser pasienten

Ivar er en lege som ser pasienten, tar seg tid til å lytte og hjelper på best mulig vis. Eneste som kan bli bedre er at det alltid er forsinkelser.

Det er synd at det kun er en Ivar Fretland

Det er synd at det kun er en Ivar Fretland, det er mange som går glipp av en lege som er så omfattende god. Han tar seg tid til å høre, følger opp, henviser og kommer med gode råd. Uten tvil den beste fastlegen jeg har vært borti.

Damene hans er også særs hyggelige, raske og tilgjengelige. Prøver tas raskt og effektivt.

Telefonsvareren er litt kjedelig å høre på når en ringer, og fax som det henvises til er helt utdatert. E-post kontakt vil være en flott forbedring.

Det er ofte forsinkelser, men dette er helt greit. Det indikerer kun at andre får god oppfølging, og vi tilgir dette når vi sitter der.

Han er uten tvil den beste legen jeg har hatt.

Han er en lege som har tid til og høre på deg og er utrolig flink. Han har reddet livet mitt en gang, var jeg som kom til han men han undersøkte meg nøye og sendte meg på sykhuset, det reddet meg. Og han har fulgt meg opp hele tiden etterpå, er virkelig glad jeg har han som fastlege.