Ivar Fretland

Slemmestad Legesenter

1984

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Ivar Fretland er en av 14 fastleger i Røyken

Siste vurderinger av Ivar Fretland

i to avtaler, en jeg forsinket i 10 minutter og de behandlet meg dårlig også! den andre fikk meg til å vente en time og en dårlig lege, og pensjonstid

Verdens beste!

Utrulig hyggelig og imøtekommende. Han tar seg tid til hver enkelt pasient og han er grundig. Man blir tatt på alvor uansett hvilke plager man kommer med og han er flink til å forklare. Må skryte ekstra av oppfølgingen jeg fikk under svangerskapet mitt og kontroller i etterkant. Han var myyye flinkere enn jordmor på helsestasjon og har masse erfaring på feltet. Håper han aldri går av med pensjon, for familien vil aldri finne en så god lege igjen. Det at det er litt ventetid gjør ingenting, da alle på venterommet vet at alle får den oppfølgingen de fortjener.

Dyktig og kunnskapsrik

Dr.Fretland er en super fastlege som finner tid til sine pasienter og er en god menneskekjenner. Gruer meg til den dagen han blir pensjonist, for en bedre lege finner man ikke.

Trygg😊

Fretland er en veldig flink lyttende og alltid blid og veldig snill og menneskelig,hjelpsom og har alltid tid og gjør en super flott jobb som lege😊😊😊Jeg og mine barn har hatt Fretland som fast lege i mange år ..,det vil bli rart og trist den dagen han ikke lenger vil være min og mine barns fastlege.

Trygg, menneskelig og inkluderende

Har hatt Ivar som fastlege i snart 30 år nå, og har aldri vært inne på tanken på å bytte lege. Han bokstavelig talt reddet livet min en gang, da min forrige lege ikke fant ut hva som feilte meg. Den ekstra prøven han haste-bestilte gjør at jeg i dag, ca. 30 år senere, fremdeles har egne nyrer som fungerer perfekt. Han er menneskelig (ser mennesket) og inkluderende (flink til å forklare årsak og virkning). Håper han holder på i mange år til, selv om han nå nærmer seg pensjonsalder. Ser at noen irriterer seg over ventingen. Har selv ofte ventet 1 time - men jeg vet da at det har vært noen der med et behov som har tatt lengre tid enn det kvarteret som er avsatt. Neste gang kan denne personen være meg selv, så det er helt ok. Ville aldri byttet fastlege, og gruer meg til han pensjonerer seg! Anbefales!