Ivar Fretland

Tlf: 31 29 29 80 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ivar Fretland er en av 15 fastleger i Røyken

Siste vurderinger av Ivar Fretland

Verdens beste!

Utrulig hyggelig og imøtekommende. Han tar seg tid til hver enkelt pasient og han er grundig. Man blir tatt på alvor uansett hvilke plager man kommer med og han er flink til å forklare. Må skryte ekstra av oppfølgingen jeg fikk under svangerskapet mitt og kontroller i etterkant. Han var myyye flinkere enn jordmor på helsestasjon og har masse erfaring på feltet. Håper han aldri går av med pensjon, for familien vil aldri finne en så god lege igjen. Det at det er litt ventetid gjør ingenting, da alle på venterommet vet at alle får den oppfølgingen de fortjener.

Dyktig og kunnskapsrik

Dr.Fretland er en super fastlege som finner tid til sine pasienter og er en god menneskekjenner. Gruer meg til den dagen han blir pensjonist, for en bedre lege finner man ikke.

Trygg😊

Fretland er en veldig flink lyttende og alltid blid og veldig snill og menneskelig,hjelpsom og har alltid tid og gjør en super flott jobb som lege😊😊😊Jeg og mine barn har hatt Fretland som fast lege i mange år ..,det vil bli rart og trist den dagen han ikke lenger vil være min og mine barns fastlege.

Trygg, menneskelig og inkluderende

Har hatt Ivar som fastlege i snart 30 år nå, og har aldri vært inne på tanken på å bytte lege. Han bokstavelig talt reddet livet min en gang, da min forrige lege ikke fant ut hva som feilte meg. Den ekstra prøven han haste-bestilte gjør at jeg i dag, ca. 30 år senere, fremdeles har egne nyrer som fungerer perfekt. Han er menneskelig (ser mennesket) og inkluderende (flink til å forklare årsak og virkning). Håper han holder på i mange år til, selv om han nå nærmer seg pensjonsalder. Ser at noen irriterer seg over ventingen. Har selv ofte ventet 1 time - men jeg vet da at det har vært noen der med et behov som har tatt lengre tid enn det kvarteret som er avsatt. Neste gang kan denne personen være meg selv, så det er helt ok. Ville aldri byttet fastlege, og gruer meg til han pensjonerer seg! Anbefales!

Fantastisk fastlege!

Fretland er vært min fastlege siden jeg var født i 1989! Ville aldri ha byttet han bort. Jeg har flyttet til ny kommune, men beholder han og reiser den 40 minutter lange turen dit for å få hjelp av han. Det er virkelig noe spesielt med en fastlege som har fulgt opp meg siden jeg var barn, som nå følger opp mitt eget barn. Løsningsorientert og har symptati uansett sykdom. Har heldigvis aldri vært alvorlig syk, men alt fra forkjølelse til graviditet har han hjulpet meg veldig med. Andbefales på det sterkeste!