Slemmestad Legesenter

Boligveien 10 3470 Slemmestad

• Allmennlegespesialist og fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Slemmestad Legesenter

Tryggeste legen jeg har vært hos

Lege: Ivar Fretland Skrevet

Han lytter,sender deg avgårde hvis det er noe som ingen lege kan se utenfor kroppen.Dyktig følger med i tiden og leser alt som er nyttKommer du til Drammen sykehus og han har sendt deg,da sier de og ja Fretland da er det noe. Så at han som er dyktigere enn de fleste almenn leger må slutte er over pasientenes forstand. Be komunen ta seg sammen,behold dyktige leger så lenge de er friske.Når helse og hukommelse svikter det er noe annet. Det er lenge å vente men det er vi så vant til etter over 30 år,det kan hende at noen må sendes på sykehus,da er vel de dårligere enn de som sitter på venteværelse. Jeg venter gjerne bare vi får beholde Fretland Barn liker ham og er trygge. Så dette er ett hjertesukk fra en som erstrålende fornøyd med behandling og oppfølging,pluss at han kommer hjem til deg,hvilke leger gjør det idag. Jeg vet ingen.

Fantastisk fastlege.

Lege: Ivar Fretland Skrevet

Ivar Fretland er en meget kunnskaps rik og dyktig fastlege som min familie og jeg har vært heldig fått bli godt kjent med i over 30 år. Han er tilstede og følger oss godt opp .

Trygghet og kompetanse

Lege: Ivar Fretland Skrevet

Han har alltid tid, til å høre, alt du har og si.
Alltid blid og han har aldri tatt feil av noen diagnoser.
Han gir meg medisiner,
som gir
meg en god hverdag.
Han forstår og ser alt!
Tar seg av en pasient, selvom kontoret er stengt, om han gjør papirarbeid og er der.
Kom en gang og han sydde sammen fingeren min.
Legevakta hadde ikke tid, men det hadde Ivar fretland.
Omsorgsfull og alltid beredt.
Beste legen, mener jeg.

Ingen tar telefonen!

Lege: Ivar Fretland Skrevet

I dag 20/6-22 satte jeg tilsammen 1 time i telefonen uten at noen tok den!! Dette er hårreisende! Og ja, jeg ringte i telefon-timene. 8:30-11 og 13-14! Dette har skjedd før også!! Har dem ferieavvikling så må det opplyse om det! Dette er rett og slett amatørmessig og bør gjøres noe med snarest! Som sakt har jeg opplevd dette før også!!

Fantastisk!

Lege: Ivar Fretland Skrevet

Det er synd at noen leger dessverre ikke blir 100 år. Ivar Fretland burde ha vært i den gruppen! Fantastisk på alle måter, alltid forsinket, og alltid like rolig selv om en opptar 4x tiltenkt tid. Han er særs faglig dyktig etter en livslang erfaring som lege, og han henviser videre. Fornuftig og realistisk kan jeg også nevne.
Tilslutt,
Alle rundt ham stiller også alltid opp, enten en kommer for sent eller trenger en akuttime eller behøver å bli blodtappet.. Og alle er like blide.
🙂