Nina Gilhuus-Kiani

Autorisasjon (2002)

Nina Gilhuus-Kiani er en av 91 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Nina Gilhuus-Kiani

Sløvt

Etter min erfaring var hun ikke flink nok til å utelukke eller henvise. Hun er ingen spesialist, men opplever likevel at diagnoser som burde tas av en spesialist stilles hos henne. Føler at jeg alltid hadde spørsmål som jeg ikke fikk svar på når jeg var ferdig med time hos henne. Hun burde bli flinkere på å ta flere prøver, sende til analyse, henvise enn det hun i alle fall var. Hun er en allmennlege og ingen spesialist i alt mulig. Lang ventetid på legetime. Resepsjonen er ikke alltid imøtekommende, og dersom man ikke er veldig bestemt så kan man føle seg avfeid.

Dyktig og empatisk

Faglig dyktig og empatisk. Har brukt henne i mange år nå og kommer aldri til å bytte. Hun tar seg tid og lytter til deg. Er alltid godt forberedt når du kommer på time. Dette er en lege som liker jobben sin og liker å jobbe med mennesker.

Fantastisk lege og medmenneske

Uansett hva du kommer med så tar hun deg seriøst og gir deg god tid. Kan hun ikke svare med en gang kan du være sikker på at svaret kommer allikevel, gjerne sent på kvelden, noe som bare viser hvor dedikert og flink hun er.

Tar deg på alvor og utrolig empatisk

Nina er et utrolig sympatisk vesen som tar deg på alvor. Jeg har alltid blitt hørt og opplever hennes faglige vurderinger som gode.

Det eneste jeg har noe å utsette på er tilgjengeligheten, men dette er egentlig ikke Nina sin skyld. Det viser jo bare hvor populær hun er. Stå på videre!

Uvanleg flink og empatisk lege

Nina Gilhuus-Kiani er ein uvanleg dyktig allmennpraktikar og samtidig eit uvanleg sympatisk menneske. Eg kjenner meg heldig som får ha ein så god fastlege.