Nina Gilhuus-Kiani

Nedre Eiker Legesenter

2002

Nedre Eiker Legesenter Telefonnummer32 27 23 0032 27 23 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nedre Torggata 3 3050 Mjøndalen
Nina Gilhuus-Kiani er en av 18 fastleger i Nedre Eiker

Siste vurderinger av Nina Gilhuus-Kiani

Dyktig og empatisk

Faglig dyktig og empatisk. Har brukt henne i mange år nå og kommer aldri til å bytte. Hun tar seg tid og lytter til deg. Er alltid godt forberedt når du kommer på time. Dette er en lege som liker jobben sin og liker å jobbe med mennesker.

Fantastisk lege og medmenneske

Uansett hva du kommer med så tar hun deg seriøst og gir deg god tid. Kan hun ikke svare med en gang kan du være sikker på at svaret kommer allikevel, gjerne sent på kvelden, noe som bare viser hvor dedikert og flink hun er.

Tar deg på alvor og utrolig empatisk

Nina er et utrolig sympatisk vesen som tar deg på alvor. Jeg har alltid blitt hørt og opplever hennes faglige vurderinger som gode.

Det eneste jeg har noe å utsette på er tilgjengeligheten, men dette er egentlig ikke Nina sin skyld. Det viser jo bare hvor populær hun er. Stå på videre!

Uvanleg flink og empatisk lege

Nina Gilhuus-Kiani er ein uvanleg dyktig allmennpraktikar og samtidig eit uvanleg sympatisk menneske. Eg kjenner meg heldig som får ha ein så god fastlege.

Bra lege, men dårlig legesenter !

Nina er en hyggelig og flink lege. Men pga. dårlig behandling i resepsjonen på legesenteret gjør at jeg helst ikke vil ringe eller spørre om noe. Flere av de i resepsjonen har en dårlig tone tilbake, og lite ydmyke i forhold til klager !!