Ove Grønlie

Autorisasjon (2019)

Ove Grønlie er en av 84 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Ove Grønlie

Veldig godt inntrykk

Jeg fikk et veldig godt inntrykk av Grønli i forbindelse med mitt første legebesøk hos ham for kort tid siden. Han tok meg inn samme dag grunnet mine (ubegrunnede) bekymringer for en kul i brystet, og det til tross for at jeg ikke har ham som fastlege. Han tok seg god tid til å både lytte og forklare samt at han var svært tydelig i sin tilbakemelding og anbefaling. Jeg vil svært gjerne ha ham som fastlege dersom han skulle få ledige plasser.

En nøye og behagelig lege

Han forklarer godt hva som er problemet og kan han forklarer han også årsaken, og bruker bilder plansjer om man ikke skjønner. Flink til å lytte, og veldig dyktig på diagnose. Skulle bare ønske han var litt mer åpen for alternativ beh. Ikke avfeie om manviser til en artikkel, forskningsrapport el. Der er han litt sta......

Min beste og eneste fastlege

Jeg ble dr Grønlies pasient for over 20 år siden, og har bare godt å si om ham. Han er faglig dyktig, svært grundig og også flink til både å lytte og å informere. Har søkt ham for både psykiske og fysiske problemer, og har alltid blitt møtt med hjelpsomhet og forståelse. Denne legen anbefaler jeg på det sterkeste!

Flink og grundig.

Tar seg tid til å lytte og ikke minst forklare.
Ser deg som pasient og flink til å ikke overkjøre deg som pasient.

Desverre er det nærmest umulig å komme frem på telefon til legesenteret.

Jeg har en annen fastlege, men var hos Grønli når min egen lege ikke var tilstede, og det er først da man virkelig merker hvordan en lege SKAL behandle oss pasienter, Grønli lytter, SER deg, og ønsker å hjelpe, forstår godt at Grønli ikke har noen ledige plasser, jeg kommer i alle fall til å bytte.