Ove Grønlie

Autorisasjon (2019)

Ove Grønlie er en av 91 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Ove Grønlie

Fantastisk lege

Jeg har en annen fastlege, men var hos Grønli når min egen lege ikke var tilstede, og det er først da man virkelig merker hvordan en lege SKAL behandle oss pasienter, Grønli lytter, SER deg, og ønsker å hjelpe, forstår godt at Grønli ikke har noen ledige plasser, jeg kommer i alle fall til å bytte.

Kjempegod fastlege!

Har hatt Grønlie som fastlege så lenge jeg kan huske og har aldri hatt noe å utsette på han. Enig med andre her i at han tar folk på alvor og er empatisk! Det er ikke så ofte jeg trenger fastlegen min, men når jeg gjør det er jeg glad jeg har en jeg er såpass fornøyd med!

Utrolig god lege

Jeg er veldig fornøyd med Grønlie, og har ingenting og utsette på han. Flink til å ta problemer alvorlig, god til å lytte og sender deg videre om han føler han kommer til kort selv. Rett og slett en utrolig god lege!

Unik

Han har aldri gitt meg opp. Han er alltid tilgjengelig. Han gir seg ikke før han finner svar. Meget dyktig. Fantastisk er ikke et ord nok til å beskrive jobben han gjør. Gruer meg allerede til dagen han velger å gå av med pensjon. Han bryr seg om sine pasienter.

Fantastisk lege

Jeg harh an ikke som fastlege, men det har mannen min.
Mannen min er kjempe fornøyd med han, og jeg fikk oppleve grunnen til dette når jeg en gang fikk time hos han selv.

Han lytter og tar alle problemer seriøst! Skulle vært flere leger som han!

Har hørt mye positivt om han fra andre og.