Maarten Johannes Van Der Harst

Hurumveien 49A 3474 Åros
Maarten Johannes Van Der Harst er en av 15 fastleger i Røyken

Siste vurderinger av Maarten Johannes Van Der Harst

En meget god lege

En lege som tar seg tid til å lytte og som tar pasienten på alvor.
Har det vært noe han har vært usikker på har han sendt meg videre til spesialist. Er det noe jeg savner er det nok at han hadde vært mer orientert mot alternative behandlingsformer. Men dette er ikke noe man kan forvente av en allmenn lege.
Han har vært min fastlege i over 20 år, og jeg bytter ikke.

Great doctor and lovely staff

Have only had good experiences with Maarten J Van Der Harst.
I feel he gives you lots of time, is a good listener and is sympathetic.

Ive never had any problems getting an appointment and the two ladies who work in the office are very lovely, helpful and friendly (and gentle when giving injections and taking out stitches!)
On one occasion they were running late and sent an sms to let me know. Great service!
My husband and I are very happy with Åros legesenter

Den beste legen vi har hatt

Utrolig fornøyd med denne legen! Tar seg alltid god tid, lytter og forklarer på en forståelig måte. Alltid tilgjengelig. Sender alltid videre hvis han er usikker på noe. Veldig god oppfølging av alle i familien. Har vært vår lege i 20 år. Kommer aldri til å bytte.

Sympatisk og dyktig lege

Har brukt denne legen til hele familien i 15 år. Han er alltid lyttende, forklarer grundig og henviser videre ved behov. Han er hyggelig og sympatisk, det samme gjelder legesekretærene/sykepleierne.

Flink lege med voksene og barn

Han er en lege som lytter og undersøker nøye. Finner ikke han ut av ting sender han deg alltid videre. Vi kunne ikke hatt bedre fastlege til familien vår.

Bra lege

Brukte denne legen til både meg selv og mine barn fra en gang på 90-tallet og til jeg flyttet i 2007. Seriøs og flink lege som alltid lyttet til det jeg hadde å si.

Ansvarsløs.

Han hadde en ansatt som gikk på bygda her og fortalte ting om pasienter.Tok det opp med ham, fikk da til svar at det ikke var hans ansvar. Hun er ikke der lenger.Skulle også ta vaksiner til en utenlandsreise,de ansatte visste ikke hva som skulle skrives på vaksinekortet,og esken til vaksinen ble kastet i søpla.Da jeg tok det opp med legen fikset det seg,etter en nesten kamp om å komme til orde pga. kontorsøster.Det tar opp til 3- tre uker før man får time. Ingen oppfølging.

Styr unna

Regner med at forrige vurderinger er skrevet av yngre mennesker med resurrser til å kreve ting fra lege? Har gamle foreldre som bruker denne legen , og kjenner meg ikke igjen i tidligere vurderinger, da jeg ofte er med de. Han lytter ikke, tar ikke de riktige prøvene, sender deg ikke videre til spesialister, og følger ikke opp. Det eneste ham er god på er å skrive resepter. Mitt råd, hvis du vil beholde helsen og vil at alvorlige sykdommer skal oppdages styr unna, finn for guds skyld en annen lege. Det viktigste for denne legen er om du har frikort eller skal betale, det bruker han mest oppmerksomhet på

Veldig flink lege

Lytter og tar seg tid. Kommer med forslag til behandling, og er åpen for innspill. Den beste legen jeg har hatt.

Ingen over, ingen ved siden!

Overskriften sier vel alt. Denne legen er en legende i sitt yrke.

Beste Legen!!

Føler meg hørt, og får rikelig med informasjon. føler han tar seg god tid før han stiller en diagnose, og at han følger opp problemet.

Den beste legen jeg har hatt

Har alltid god tid til å lytte til pasienten.Forklarer deg nøyaktig om bruk av medisiner og annet,en meget sympatisk lege.