Maarten Johannes Van Der Harst

Autorisasjon (1983)

Maarten Johannes Van Der Harst er en av 84 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Maarten Johannes Van Der Harst

Sympatisk og dyktig lege

Har brukt denne legen til hele familien i 15 år. Han er alltid lyttende, forklarer grundig og henviser videre ved behov. Han er hyggelig og sympatisk, det samme gjelder legesekretærene/sykepleierne.

Flink lege med voksene og barn

Han er en lege som lytter og undersøker nøye. Finner ikke han ut av ting sender han deg alltid videre. Vi kunne ikke hatt bedre fastlege til familien vår.

Bra lege

Brukte denne legen til både meg selv og mine barn fra en gang på 90-tallet og til jeg flyttet i 2007. Seriøs og flink lege som alltid lyttet til det jeg hadde å si.

Ansvarsløs.

Han hadde en ansatt som gikk på bygda her og fortalte ting om pasienter.Tok det opp med ham, fikk da til svar at det ikke var hans ansvar. Hun er ikke der lenger.Skulle også ta vaksiner til en utenlandsreise,de ansatte visste ikke hva som skulle skrives på vaksinekortet,og esken til vaksinen ble kastet i søpla.Da jeg tok det opp med legen fikset det seg,etter en nesten kamp om å komme til orde pga. kontorsøster.Det tar opp til 3- tre uker før man får time. Ingen oppfølging.

Styr unna

Regner med at forrige vurderinger er skrevet av yngre mennesker med resurrser til å kreve ting fra lege? Har gamle foreldre som bruker denne legen , og kjenner meg ikke igjen i tidligere vurderinger, da jeg ofte er med de. Han lytter ikke, tar ikke de riktige prøvene, sender deg ikke videre til spesialister, og følger ikke opp. Det eneste ham er god på er å skrive resepter. Mitt råd, hvis du vil beholde helsen og vil at alvorlige sykdommer skal oppdages styr unna, finn for guds skyld en annen lege. Det viktigste for denne legen er om du har frikort eller skal betale, det bruker han mest oppmerksomhet på