Lars Røssel Ødegaard

Allmennlegespesialist og fastlege
Mann, 43 år

Spesialisering

Allmennmedisin

Godkjenning

Autorisasjon (2012)

Ledige plasser

0 av 600
Motta varsel hvis denne legen får ledig plass

Venteliste

41 personer

Sist ledig plass

Se når legen sist åpnet sin liste for nye pasienter utenom ventelisten

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Lars Røssel Ødegaard er en av 84 fastleger i Asker

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(12)
12 vurderinger
Tilgjengelighet
(10)
10 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(9)
9 vurderinger
Service
(9)
9 vurderinger

Siste vurderinger av Lars Røssel Ødegaard

Løsningsorientert og oppdatert

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Lars er løsningsorientert og en dyktig lege. Jeg har flyttet, så jeg måtte skifte lege pga 24 mils reisevei tur-retur.. han har pasienten i fokus.

Flink lege

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Kunskapsrik og lyttende lege som tar deg som pasient seriøs. Flink til å se helheten på pasientene. Opplever at han raskt forstår min situasjon, setter seg inn i problemet og løser det effektivt. Gir tips og råd som kan bidra til å forebygge skader og sykdommer senere.
Kontor personalet er også effektive og omsorgsfulle.
ringer tilbake om man ikke har kommet gjennom på telefon når det har vært mange som ringer inn i forskjelelse sessongen.

Veldig fornøyd

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Byttet til denne legen for halvannet år siden. Veldig fornøyd. Presis, ser pasienten godt, og virker genuint opptatt av å finne gode løsninger. Ekstra pluss med mulighet til å bestille timer på nett og videokonsultasjon.

Veldig bra lege

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Legen er veldig flink til å lytte, og gir henvisninger videre til spesialister og nødvendig rehabilitering. Veldig behagelig type som er svært opptatt av pasientens ve og vel. Deltar på møter med kommune og NAV der det er behov for hans vurderinger og uttalelser. Har også tatt initiativ til å samle pasienter med samme sykdomshistorie til møter på legekontoret for å dele erfaringer. Dette er nyttig både for oss som pasienter og legen selv.

Gikk derifra med en ubehagelig følelse.

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Var relativt forutinntatt til min situasjon. Ovenfra og ned holdning og ubehagelige kommentarer. Var opptatt av å få frem hvor hektisk hverdag han har.

Vis flere...