Torgeir Hauge-Iversen

Autorisasjon (1984)

Solberg Legehus AS Telefonnummer32 23 60 0032 23 60 ...
Gamle Riksvei 106 A 3057 Solbergelva
Torgeir Hauge-Iversen er en av 91 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Torgeir Hauge-Iversen

Null interesse for problemene dine

Byttet nylig til denne lege, å gjorde ett stort feilgrep. Han er ikke interessert i å finne ut hva som feiler deg. Føler han bare sitter å venter på at du skal bli ferdig, å gå igjen. Spør ikke om bakgrunnen til div ting når du kommer som ny til han. Ønsker ikke å bli kjent med deg, og dine plager. Sender deg på dør med kun "hatten i hånda" og enda flere spørsmål. Prøver har han ikke ork til å bruke tid på å sette deg opp på virker det som. Svarer bare kjapt "tror ikke det er det" på spørsmål. Anbefaler virkelig IKKE denne legen.

Arrogant og eier ikke følsomhet!

Anbefaler sterk ikke denne legen!Han tar ikke tid til å lytte på deg og føler at man er til bry når man spør han om å ta diverse undersøkelse ved bekymringer!Veldig skuffet etter å ha møtt denne legen!

Dyktig og god lege

Iversen er en trygg, dyktig og god lege. Han kan nok for noen virke uinteressert, men han er bare veldig avslappet, og komfortabel i rollen. Han vet hva han snakker om, og gir ikke pasienter grunn til bekymring.

Hyggelig lege, som gjør at det ikke er skummelt å spørre om ting man lurer på. Har tid til sine pasienter.

Uinteressert lege

Har hatt han som fastlege i flere år og har fått nok. Han opptrer overlegent og arrogant og viser liten sammarbeidsvilje med meg som pasient. Føler det nesten som en maktkamp der han bagatelliserer problemene mine, mens jeg må prøve å forsvare dem. I bunn og grunn føler jeg ikke han tar meg seriøst og vil nå skifte fastlege.

Totalt ubukeleg.

Har aldri møtt ein dårlegare lækjar! Han var totalt uinteressert i problemet mitt, og i løpet av dei tre gongane eg var hos han i løpet av 1,5 månad, gjorde han ingenting i forhold til det eg var hos han for. Eg bad han ringe meg, og etter 11 dagar utan at han gadd å kontakte meg, måtte eg sjølv ringe han. Han opptrådte arrogant og totalt utan interesse for pasienten. Eg måtte sjølv be han lese gjennom sjukdomsbildet mitt - han sjølv tok ingen initiativ.