Torgeir Hauge-Iversen

Solbergmoen Legehus

1984

Solbergmoen Legehus Telefonnummer32 23 60 0032 23 60 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Gamle Riksvei 137 3058 Solbergmoen
Torgeir Hauge-Iversen er en av 18 fastleger i Nedre Eiker

Siste vurderinger av Torgeir Hauge-Iversen

Dårligste legen noensinne

Jeg skulle egentlig tilbake til folmo siden han er familielegen men han hadde fullt så da valgte jeg den som hadde ledig.

Bortsett fra å fjerne en føflekk på meg som ble gjort veldig stressende og stygt så har jeg ikke noe annet å si.

Han er uinteressert. Bagatelliserer alle problemer og puttet heller en psykisk diagnose på meg og syns jeg burde reise hjem å lese bøker om det problemet fremfor å utrede meg for de symptomene og plagene jeg hadde. Uansett hva de plagene var. Han hadde bestemt seg for at jeg var en angst pasient selvom det aldri var noe jeg hadde vært plaget med. Det konkluderte han også med uten en eneste blodprøve eller henvisning.

Lurer på om han er synsk ?

Jeg tror han heller er bedreviter som tror han selv sitter på svarene og ellers så kjenner jeg meg godt igjen i de negative tingene som skrives her.

Null interesse for problemene dine

Byttet nylig til denne lege, å gjorde ett stort feilgrep. Han er ikke interessert i å finne ut hva som feiler deg. Føler han bare sitter å venter på at du skal bli ferdig, å gå igjen. Spør ikke om bakgrunnen til div ting når du kommer som ny til han. Ønsker ikke å bli kjent med deg, og dine plager. Sender deg på dør med kun "hatten i hånda" og enda flere spørsmål. Prøver har han ikke ork til å bruke tid på å sette deg opp på virker det som. Svarer bare kjapt "tror ikke det er det" på spørsmål. Anbefaler virkelig IKKE denne legen.

Arrogant og eier ikke følsomhet!

Anbefaler sterk ikke denne legen!Han tar ikke tid til å lytte på deg og føler at man er til bry når man spør han om å ta diverse undersøkelse ved bekymringer!Veldig skuffet etter å ha møtt denne legen!

Dyktig og god lege

Iversen er en trygg, dyktig og god lege. Han kan nok for noen virke uinteressert, men han er bare veldig avslappet, og komfortabel i rollen. Han vet hva han snakker om, og gir ikke pasienter grunn til bekymring.

Hyggelig lege, som gjør at det ikke er skummelt å spørre om ting man lurer på. Har tid til sine pasienter.

Uinteressert lege

Har hatt han som fastlege i flere år og har fått nok. Han opptrer overlegent og arrogant og viser liten sammarbeidsvilje med meg som pasient. Føler det nesten som en maktkamp der han bagatelliserer problemene mine, mens jeg må prøve å forsvare dem. I bunn og grunn føler jeg ikke han tar meg seriøst og vil nå skifte fastlege.