Torgeir Hauge-Iversen

Autorisasjon (1984)

Solberg Legehus AS Telefonnummer32 23 60 0032 23 60 ...
Gamle Riksvei 106 A 3057 Solbergelva
Torgeir Hauge-Iversen er en av 91 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Torgeir Hauge-Iversen

God og trygg oppfølging

Opplever å bli fulgt godt opp ved skade/ sykdom. Rask til å svare på e konsultasjon og fornying av resept.

kunnskapsrik, finner alltid rett behandling

Selv om jeg noen ganger først var uenig i diagnosen viste seg bestandig at han hadde rett til slutt. Jeg har tillit og stoler fult og helt til han.

Fikk veldig god veiledning og hjelp

Byttet til DR T. H. Iversen for flere år siden,
Han har fra dag 1 stilt opp med råd og veiledning. Hjulpet meg i vanskelig tid, funnet riktig medisin.
Anbefaler Iversen på det sterkeste.
Du må være villig til selv å bidra til bedring da dette ofte er en løsning som gjør deg sterkere.

Måler ikke når man tar medisinene.

Tar mange prøver uten at legen måler medisin nivå i blodet. Nærmest som å få blodavlating. Jeg vet medisinene er tatt men har ikke krysset riktig på prøvene så må man ta nye. Dette oppleves som sløsing av blod og langdrøyd.

Dårligste legen noensinne

Jeg skulle egentlig tilbake til folmo siden han er familielegen men han hadde fullt så da valgte jeg den som hadde ledig.

Bortsett fra å fjerne en føflekk på meg som ble gjort veldig stressende og stygt så har jeg ikke noe annet å si.

Han er uinteressert. Bagatelliserer alle problemer og puttet heller en psykisk diagnose på meg og syns jeg burde reise hjem å lese bøker om det problemet fremfor å utrede meg for de symptomene og plagene jeg hadde. Uansett hva de plagene var. Han hadde bestemt seg for at jeg var en angst pasient selvom det aldri var noe jeg hadde vært plaget med. Det konkluderte han også med uten en eneste blodprøve eller henvisning.

Lurer på om han er synsk ?

Jeg tror han heller er bedreviter som tror han selv sitter på svarene og ellers så kjenner jeg meg godt igjen i de negative tingene som skrives her.