Torgeir Hauge-Iversen

Gamle Riksvei 137 3058 Solbergmoen
Tlf: 32 23 60 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Torgeir Hauge-Iversen er en av 18 fastleger i Nedre Eiker

Siste vurderinger av Torgeir Hauge-Iversen

Null interesse for problemene dine

Byttet nylig til denne lege, å gjorde ett stort feilgrep. Han er ikke interessert i å finne ut hva som feiler deg. Føler han bare sitter å venter på at du skal bli ferdig, å gå igjen. Spør ikke om bakgrunnen til div ting når du kommer som ny til han. Ønsker ikke å bli kjent med deg, og dine plager. Sender deg på dør med kun "hatten i hånda" og enda flere spørsmål. Prøver har han ikke ork til å bruke tid på å sette deg opp på virker det som. Svarer bare kjapt "tror ikke det er det" på spørsmål. Anbefaler virkelig IKKE denne legen.

Arrogant og eier ikke følsomhet!

Anbefaler sterk ikke denne legen!Han tar ikke tid til å lytte på deg og føler at man er til bry når man spør han om å ta diverse undersøkelse ved bekymringer!Veldig skuffet etter å ha møtt denne legen!

Dyktig og god lege

Iversen er en trygg, dyktig og god lege. Han kan nok for noen virke uinteressert, men han er bare veldig avslappet, og komfortabel i rollen. Han vet hva han snakker om, og gir ikke pasienter grunn til bekymring.

Hyggelig lege, som gjør at det ikke er skummelt å spørre om ting man lurer på. Har tid til sine pasienter.

Uinteressert lege

Har hatt han som fastlege i flere år og har fått nok. Han opptrer overlegent og arrogant og viser liten sammarbeidsvilje med meg som pasient. Føler det nesten som en maktkamp der han bagatelliserer problemene mine, mens jeg må prøve å forsvare dem. I bunn og grunn føler jeg ikke han tar meg seriøst og vil nå skifte fastlege.

Totalt ubukeleg.

Har aldri møtt ein dårlegare lækjar! Han var totalt uinteressert i problemet mitt, og i løpet av dei tre gongane eg var hos han i løpet av 1,5 månad, gjorde han ingenting i forhold til det eg var hos han for. Eg bad han ringe meg, og etter 11 dagar utan at han gadd å kontakte meg, måtte eg sjølv ringe han. Han opptrådte arrogant og totalt utan interesse for pasienten. Eg måtte sjølv be han lese gjennom sjukdomsbildet mitt - han sjølv tok ingen initiativ.

God lege - Anbefales

Dette er min tidligere fastlege. Jeg opplevde Hauge-Iversen som tilgjengelig (VIKTIG!!), løsningsorientert, enkel å ha med å gjøre, kompetent og allsidig. Jeg ga ham en gang en utfordring som vandret i grenseland for hva som er vanlig for en fastlege, og han taklet det selv og til min største tilfretshet. Periodisk hadde jeg plager som enkelt kunne løses medisinsk, men som krevde medisinering som kan missbrukes. Hauge-Iversen så meg nok an, så for meg ble dette løst enkelt og effektivt de periodene jeg hadde dette problemet. Dette fram til problemet forsvant permanent.

Kort oppsumert fra meg, en god lege som jeg varmt kan anbefale videre.

God fastlege som gjør det han skal

Kanskje litt vel tilbakelent i utrederstilen....som en litt karrikert psykolog...men det skjønner en fort når en har brukt ham noen ganger.

Det viktigste er at han er kunnskapsrik og oppdatert, og god til å henvise videre ved behov.
En fastlege er ingen spesialist, og det utgir han seg heller ikke for å være.

Veldig dyktig

Jeg opplever han som utrolig dyktig og han kan det han prater om - han bruker også lang tid og ser hver pasient, noe som resulterer i at han alltid er forsinka.

God lege

God lege som virker faglig godt oppdatert.
Moderne og fint legehus med moderne hjemmeside på internett.

Et profesjonelt forhold.

Det jeg liker best er at han ikke "tukler" selv, men sender meg videre dersom det er noe ekstraordinært.

God lege

Lyttende og tillitsfull lege Lett å snakke med .Høflig korrekt