Nidia Anavela Reppe

Autorisasjon (2012)

Heistad Legekontor AS Telefonnummer35 51 68 0035 51 68 ...
Gamle Breviksvei 110 3940 Porsgrunn
Nidia Anavela Reppe er en av 45 fastleger i Porsgrunn

Siste vurderinger av Nidia Anavela Reppe

Den beste lege man kan ha

Utrolig fornøyd med Nidia! Hun er lyttende og respektfull og breddfull av kunnskap og medmenneskelighet. Hver gang jeg har møtt til time, har jeg fått akkurat det jeg var i behov av. Dette er den beste legen jeg har hatt og kommer aldri til å bytte😄

[Navn fjernet av moderator]

Veldig bra!

Veldig fornøyd med å valgt henne som lege.
Byttet fra en fastlege som ikke tok tak i problemer eller var intressert i å gjøre noe som helst.
Da jeg byttet til Nidia, fikk jeg en lege som lyttet, viser forståelse og er veldig flink til å ta tak i problemene som oppstår.
Føler meg sett, hørt og ivaretatt.
Alle tiders lege.

Ikke fornøyd!

Aldri før hatt en lege, som har forstått meg så lite, og gitt meg så lite hjelp, som denne legen. Det hjelper ikke å være blid og hyggelig, når man totalt mangler evne til å lytte og forstå.
Bruker også opp til 1 uke på å svare i pasientsky. Og det er nesten umulig å få time innen rimelig tid hos henne.
Desverre er det ingen andre leger å bytte til. Men jeg har ihvertfall satt meg på venteliste til en annen. Anbefales ikke

Umulig å få time

Det er svært vanskelig å få time hos denne legen. Åpner du en e-konsultasjon får du ikke svart på denne engang uten å starte en ny. Timebestilling i pasiensky er umulig. Hadde byttet lege om det var noen å bytte til, men det er det ikke...

Ikke mye hjelp å få!

Jeg følte meg ikke sett og hørt av denne legen. Var i tillegg frekk og nesten kastet meg ut av kontoret sitt når jeg ble irritert for at jeg ikke fikk noe hjelp der. Mangler forståelse og respekt. Hadde trengt et kurs i medmenneskelighet. Gav legen flere sjanser til å være mer profesjonell og imøtekommende. Når det viste seg at ingenting hadde endret seg, byttet jeg fastlege. Tok seg ikke tid til å sette seg inn i journalen/sykdomshistorien min.