Vegar Vangen Flå

Autorisasjon (2013)

Vegar Vangen Flå er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Vegar Vangen Flå

God lege

Jeg har hatt Vegar som fastlege i mange år. Han er effektiv, følger opp raskt og effektivt og har en fin og empatisk pasienttilnærming. Anbefales.

Anbefales på det sterkeste

For første gang i mitt liv har jeg en fastlege som faktisk tar meg på alvor. Han lytter, følger opp, og er lett å prate med. Alle andre fastleger jeg har hatt har fått meg til å føle meg som en hypokonder og sytepave. Vegar har alltid tatt mine problemer på alvor. Nå har han vært min fastlege i en del år, og jeg kunne ikke vært mer fornøyd. Anbefales på det sterkeste!

Kunnskapsrik og trygg

Lege som utreder, henviser til riktige kompetansepersoner, og som viser stor kunnskap om og interesse for pasientens problematikk.

Fantastisk

En fantastisk lege! Lytter til pasientene, dyktig, tar seg tid til å henvise og tar pasienter på alvor. Tålmodig uansett hva problemet er. Anbefales på det sterkeste.

Dyktig og kunnskapsrik

Veldig flink lege. Han er kunnskapsrik og har gode lytteevner. Alltid gir pasienten god tid til å forklare seg og tar alltid i mot pasienten med fint smil. Tar riktige vurderinger og gir gode råd.