Vegar Vangen Flå

Autorisasjon (2013)

Vegar Vangen Flå er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Vegar Vangen Flå

Fantastisk

Fantastisk lege. Han hører på alt du har å komme med! Blir godt ivaretatt og hørt på. Anbefales veldig.

Veldig fornøyd

Jeg hadde Vegar som fastlege for 4 år, og vil bytte nå pga flytting. Jeg er veldig fornøyd med Vegar. Han er veldig empatisk og snill. God komunikasjon.

Beste legen jeg noen gang har hatt

Vegard V. Flå har virkelig satt av tid til å høre på absolutt alt jeg måtte komme med, og har alltid tatt meg på alvor. Jeg hadde han i over 2 år men måtte dessverre bytte siden jeg flyttet til andre siden av landet. Han har fulgt meg opp utrolig bra. Virkelig en lege jeg anbefaler til alle som måtte bo i Bergen. Hatt en del leger før han, for jeg er ekstremt kresen på hvem min fastlege skal være. Og ble så lykkelig da jeg til slutt kom til han og følte det endelig var en som tok meg på alvor, en som så meg som person og ikke bare «enda en pasient». Hos tidligere leger har jeg følt meg litt tygd på og spyttet ut igjen, slik har jeg aldri følt det hos Vegard. Følte meg alltid så trygg hos han. Han har både hjulpet meg og reddet meg på mange måter. Anbefales.

Trygg og imøtekommende

Jeg hadde nettopp byttet fastlege til en annen lege ved Nygårdsgaten legesenter, men da jeg alltid bestiller time i siste liten hadde hun ikke tid, og jeg fikk i stedet time hos Vegar. Han var imøtekommende og flink, og jeg følte meg både sett og hørt. Gikk hjem og byttet fastlege til han etter første time, uten at jeg i det hele tatt hadde møtt hun som jeg egentlig skulle ha.

Han har vært en trygg lege å komme til i alle situasjoner, både når det gjelder fysiske og psykiske plager. Han tar seg tid til å høre på dine problemer, og er flink å følge opp. Anbefales på det sterkeste! Bytter kun pga flytting til annen del av landet, skulle gjerne beholdt han som fastlege ellers.

Useriøs

Denne fastlegen hadde jeg i 1 år, og han kommuniserte ikke.
Veldig dårlig på kommunikasjon.
Gjør en slett jobb, og hører ikke etter og blir lite respektert som pasient.