Liv Inger Ryste

Autorisasjon (2013)

Liv Inger Ryste er en av 57 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av Liv Inger Ryste

Dyktig og flink lege

Svært fornøyd med min fastlege, hun lytter og er forståelsesfull. Dyktig i faget og flink i pasientkontakt.

Stort sett flink

Virker interessert i å følge opp pasientene sine, behagelig å snakke med. Har egentlig ikke så mange ting å utsette på. Men legger merke til at hun har lett for å bli fornærma og kan da reagere med å svare barnslige svar, og synes ikke det passer seg helt for en profesjonell lege. Føler man seg usikker i legerollen bør man kanskje få gjort noe med det.

Dyktig og effektiv

Veldig fornøyd med Liv Inger. Hyggelig, dyktig og løser problemer raskt. Kan være litt lang ventetid på å få time.

Bra

Synes hun forstår folk bra, behagelig måte å møte pasienter på, virker samvittighetsfull i jobben sin. Hun lytter til det man sier og skriver på datamaskinen etterpå, det er bra. En gang jeg kom med forslag til egen helse ble hun fornærmet og frekk, der synes jeg mannlige leger ved legesenteret gir meg gode svar på spørsmål og ikke blir sur og frekk.

Effektiv og dyktig

Har hatt Liv Inger som fastlege noen år nå og er veldig fornøyd. Hun er effektiv, lytter til hva jeg sier, tar meg på alvor og er kjapp i måten hun arbeider på mpt. henvisninger og prøvesvar. Liv Inger ringer tilbake om jeg har ringt legekontoret. Hun er lett å få time med, både hastetime og vanlig time. Liv Inger er også tålmodig, lett å snakke med og flink med barn. Opplever henne som en gjennomført flink lege.