Liv Inger Ryste

Langelandsveien 17 6010 Ålesund
Liv Inger Ryste er en av 42 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av Liv Inger Ryste

Ikke fornøyd

Jeg har vært hos henne to ganger, og føler jeg blir dyttet ut døren. Hun har knapt 5 minutter til meg og jeg hadde begge gangene flere ting jeg skulle ta opp som jeg bare droppet, rett og slett fordi jeg ikke turte. Hun virket stresset og sur og jeg følte jeg bare var i veien. Begge gangene ventet jeg lenge over tiden, men det har jeg gjort hos alle de andre på dette legesenteret også.

En god lege

En god lege for meg er en lege som tar deg på alvor og bryr seg om deg og ikke 'bare' setter en diagnose. Så langt har jeg følt at Liv Inger Ryste gjør akkurat det. Hun tar meg på alvor og gjør nøye undersøkelser for å passe på at hun er fornøyd med 'veien videre' eller diagnose.

Hun er også veldig enkel å snakke med, noe jeg verdsetter.

Beste legen jeg har hatt

Virker samvittighetsfull med god faglig innsikt. Flink å følge opp med tilbakemeldinger på prøver oa. Virker nøye i sitt arbeide. Alltid godt humør og er en behagelig person å prate med.Den beste legen jeg har hatt.

Det eneste som er å utsette er litt ventetid for å komme gjennom på telefonen på legekontoret.

Legekontoret

Tar lang tid å få legetime og legekontoret er treige med å svare på forespørsler og telefon.
Jeg måtte vente 3 uker på å få legetime til min lege pga mye tull på legekontoret som sendte meg til feil lege og jeg måtte betale for timen der jeg fikk beskjed om å bestille ny time til min egen lege.