Øyvind Tore Harstad Haugeto

Hole Medisinske Senter

Autorisasjon (2001)

Øyvind Tore Harstad Haugeto er en av 7 fastleger i Hole

Siste vurderinger av Øyvind Tore Harstad Haugeto

Jeg kan bare konkludere med at jeg er så enig med alle de foregående beskrivelser av denne legen. Han er utrolig tilstede med pasienten,super med barn,han ser,lytter og kommuniserer på en rolig og forståelig måte. En lege av den sorten tror jeg er sjelden nå for tiden.
Han har alltid nok tid til hver enkelt,i motsetning til enkelte leger jeg vet som har 7,5 min de bruker pr pasient. Hans utrolig flinke legesekretær Kristin bør også nevnes. Hun gjør alt det en god legesekretær skal gjøre. Topp folk!
Og dessverre ingen ledige plasser på lista si pr dags dato.

Fastlege i Norgestoppen!

Dr Haugeto har alle de egenskapene som en lege bør ha.
Han lytter og stiller gode spørsmål.
Han har interesse i sitt fag og i individet han har foran seg.
Han stiller også krav til pasienten.
Han er alltid tilstede i samtalen med meg, men allikevel veldig effektiv.
Listen er ikke uttømmende :) glem heller ikke hans fantastiske assistent Kristin som gjør at Dr Haugeto kan bruke sin energi på de riktige plassene.

Vi er privilegerte som har han som vår fastlege!

Ha fatastiske dager!

Grundig og dyktig

Har fokus på pasienten fra man blir hentet på venterommet. Er godt orientert om pasientens situasjon på forhånd og følger opp spørsmål som ble tatt opp ved tidligere besøk. Drøfter og forklarer de aktuelle medisinske forholdene. Saklig og vennlig. Har vært svært hjelpsom i en spesiell situasjon som lett kunne vært avvist som uvedvedkommende for ham. Framstår som kunnskapsrik, grundig og tar pasienten på alvor. Her er man ikke bare et nummer i rekken av de mange .. Møtet lege - pasient er udelt positivt og har skapt full tillit.

En flott lege!

Jeg er meget fornøyd med min fastlege. Nøye, lyttende, tar ting videre hvis nødvendig.
I tillegg er han en fantastisk barnelege. Han tar seg tid med barna, spiller på lag med dem, slik at han får gjort de undersøkelsene som er nødvendig for å stille diagnose.
Veldig fint med sms-varslinger når svar på prøver foreligger.
Tilgjengelig, får time på dagen hvis akutte ting.
Totalt sett: Den beste fastlegen jeg noen gang har hatt!!

Veldig god og oppmerksom lege.

Helt super, lytter og har akkurat nok empati, effektiv og beroligende.