Øyvind Tore Harstad Haugeto

Hole Medisinske Senter

2001

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Øyvind Tore Harstad Haugeto er en av 7 fastleger i Hole

Siste vurderinger av Øyvind Tore Harstad Haugeto

Beste legen!

Lytter, viser forståelse, bruker god tid, kunnskapsrik og hjelper så godt han kan når du trenger det!

Verdens beste fastlege

Da jeg i fjor bestemte meg for å bytte fastlege så var det veldig skummelt fordi jeg hadde hatt samme lege hele mitt liv. Det viste seg å være det beste jeg kunne gjøre. Haugeto er dyktig, nøyaktig og flink. Han viser forståelse og gir seg ikke med å finne ut av hva som feiler en.

Når jeg er bekymret over noe som kan feile meg så er han raskt ute med å ta prøver/bilder for å utelukke mine bekymringer. Han videresender også pasientene sine om han selv ikke finner ut av ting.

Han har alltid god tid, og tar seg alltid tid til å svare på spørsmål, også over appen HelseRespons.
Får alltid prøvesvar på blodprøver, pusteprøver osv.

Helsesekretæren hans Kristin er også veldig dyktig.
Veldig fornøyd med den «nye» fastlegen min!

Verdens beste faslege.

Pga hans grundighet ble det to ganger oppdaget forløp på noe som kunne utviklet seg til svært alvorlige sykdommer. Oppfølging og tiden for å komme tilbake i jobb ble et bra samarbeid. Han lytter, rådgir og har alltid god tid. Alle skulle hatt en sånn fastlege. Legesekretæren hans er også helt super.

Ingen over, ingen siden av!

Aldri har jeg hatt en bedre lege! Er det noe han ikke kan, så finner han ut av det! Sier ting rett frem, forstår, trøster, gir råd.. Ja alt!
Det er ikke mange som ringer opp og spørre hvordan det går etter et par dager!
Og Kristin er og fabelaktig!
Reale og hyggelige folk!

Fagdyktig og hyggelig

Svært dyktig lege som tar deg på alvor og søker å finne svar på dine spørsmål. Veldig enkel å kommunisere med.

Han setter deg i kontakt med rette instanser og evner også å følge opp de medisinske problemene du måtte ha på et forbilledlig vis.