Øyvind Tore Harstad Haugeto

Tlf: 32 16 16 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Øyvind Tore Harstad Haugeto er en av 7 fastleger i Hole

Siste vurderinger av Øyvind Tore Harstad Haugeto

Verdens beste faslege.

Pga hans grundighet ble det to ganger oppdaget forløp på noe som kunne utviklet seg til svært alvorlige sykdommer. Oppfølging og tiden for å komme tilbake i jobb ble et bra samarbeid. Han lytter, rådgir og har alltid god tid. Alle skulle hatt en sånn fastlege. Legesekretæren hans er også helt super.

Ingen over, ingen siden av!

Aldri har jeg hatt en bedre lege! Er det noe han ikke kan, så finner han ut av det! Sier ting rett frem, forstår, trøster, gir råd.. Ja alt!
Det er ikke mange som ringer opp og spørre hvordan det går etter et par dager!
Og Kristin er og fabelaktig!
Reale og hyggelige folk!

Fagdyktig og hyggelig

Svært dyktig lege som tar deg på alvor og søker å finne svar på dine spørsmål. Veldig enkel å kommunisere med.

Han setter deg i kontakt med rette instanser og evner også å følge opp de medisinske problemene du måtte ha på et forbilledlig vis.

Jeg kan bare konkludere med at jeg er så enig med alle de foregående beskrivelser av denne legen. Han er utrolig tilstede med pasienten,super med barn,han ser,lytter og kommuniserer på en rolig og forståelig måte. En lege av den sorten tror jeg er sjelden nå for tiden.
Han har alltid nok tid til hver enkelt,i motsetning til enkelte leger jeg vet som har 7,5 min de bruker pr pasient. Hans utrolig flinke legesekretær Kristin bør også nevnes. Hun gjør alt det en god legesekretær skal gjøre. Topp folk!
Og dessverre ingen ledige plasser på lista si pr dags dato.

Fastlege i Norgestoppen!

Dr Haugeto har alle de egenskapene som en lege bør ha.
Han lytter og stiller gode spørsmål.
Han har interesse i sitt fag og i individet han har foran seg.
Han stiller også krav til pasienten.
Han er alltid tilstede i samtalen med meg, men allikevel veldig effektiv.
Listen er ikke uttømmende :) glem heller ikke hans fantastiske assistent Kristin som gjør at Dr Haugeto kan bruke sin energi på de riktige plassene.

Vi er privilegerte som har han som vår fastlege!

Ha fatastiske dager!

Grundig og dyktig

Har fokus på pasienten fra man blir hentet på venterommet. Er godt orientert om pasientens situasjon på forhånd og følger opp spørsmål som ble tatt opp ved tidligere besøk. Drøfter og forklarer de aktuelle medisinske forholdene. Saklig og vennlig. Har vært svært hjelpsom i en spesiell situasjon som lett kunne vært avvist som uvedvedkommende for ham. Framstår som kunnskapsrik, grundig og tar pasienten på alvor. Her er man ikke bare et nummer i rekken av de mange .. Møtet lege - pasient er udelt positivt og har skapt full tillit.

En flott lege!

Jeg er meget fornøyd med min fastlege. Nøye, lyttende, tar ting videre hvis nødvendig.
I tillegg er han en fantastisk barnelege. Han tar seg tid med barna, spiller på lag med dem, slik at han får gjort de undersøkelsene som er nødvendig for å stille diagnose.
Veldig fint med sms-varslinger når svar på prøver foreligger.
Tilgjengelig, får time på dagen hvis akutte ting.
Totalt sett: Den beste fastlegen jeg noen gang har hatt!!

Veldig god og oppmerksom lege.

Helt super, lytter og har akkurat nok empati, effektiv og beroligende.

Lyttende, nøye, kunnskapsrik

Meget godt fornøyd med Dr Haugeto. Han lytter til pasienten og setter seg godt inn i situasjonen. Gir seg god tid til konsultasjonen, og sender videre hvis det er noe han ikke har helt oversikt over. Telefontilgjengelighet trekker noe ned.

En av de beste legene jeg har hatt

Han tar seg god tid, er meget nøye og gir seg ikke før han har funnet ordentlige svar.

Min fastlege

Hyggelig og lyttende lege som tar seg tid,
Blitt lange ventetid i det siste på time.