Tariq Imtiaz Ahmad

Autorisasjon (2013)

Tariq Imtiaz Ahmad er en av 15 fastleger i Aurskog-Høland

Siste vurderinger av Tariq Imtiaz Ahmad

Fantastisk

Tareq er den beste legen jeg har hatt. Han er empatisk, omsorgsfull, på tiden og en unik lege. Han følger opp pasientene sine på en god og trygg måte. Så lenge man har tareq kan man føle seg ivaretatt og trygg. [navn fjernet av moderator].

Den beste legen jeg har vært hos noen gang. Han er flink, tar seg tid, bryr seg og er der for deg. Anbefales på det sterkeste🌞

Fantastisk flink lege 💛

Sender deg raskt videre for utredninger
Lytter og er forståelsesfull
Godt humør
Hele mannen lyser av å vise sin omtanke, forståelse og gir veiledning videre
ANBEFALER TARIQ

Legen er hel ved

Aldri har jeg følt meg så sett og hørt som hos denne legen. Både fysisk og psykisk. Ærlig på en omtenksom måte. Legen og jeg samarbeider faktisk om min helse, noe jeg aldri har opplevd før. Dette er så viktig for meg som er kronisk syk. Legen er til å stole på, sender henvisninger raskt og følger deg opp. Fantastisk omtanke, medmenneskelighet og herlig humor. Jeg håper jeg kan ha en så fantastisk lege for alltid!

Han her føler jeg meg ivaretatt hos

Han kjenner pasienten som kommer inn døren. Kan kan journalen. Han er kunnskapsrik og viser en god forståelse av pasientens bekymringer og problemer. Han her har hjulpet meg mer enn noen annen lege har gjort. Bytter aldri til en annen.