Tariq Imtiaz Ahmad

Autorisasjon (2013)

Aurskog Legekontor Telefonnummer63 85 49 3063 85 49 ...
Senterveien 9-15 1930 Aurskog
Tariq Imtiaz Ahmad er en av 17 fastleger i Aurskog-Høland

Siste vurderinger av Tariq Imtiaz Ahmad

Legen er hel ved

Aldri har jeg følt meg så sett og hørt som hos denne legen. Både fysisk og psykisk. Ærlig på en omtenksom måte. Legen og jeg samarbeider faktisk om min helse, noe jeg aldri har opplevd før. Dette er så viktig for meg som er kronisk syk. Legen er til å stole på, sender henvisninger raskt og følger deg opp. Fantastisk omtanke, medmenneskelighet og herlig humor. Jeg håper jeg kan ha en så fantastisk lege for alltid!

Han her føler jeg meg ivaretatt hos

Han kjenner pasienten som kommer inn døren. Kan kan journalen. Han er kunnskapsrik og viser en god forståelse av pasientens bekymringer og problemer. Han her har hjulpet meg mer enn noen annen lege har gjort. Bytter aldri til en annen.

Veldig god lege

Tar deg på alvor, ser "hele" deg, føler du blir tatt vare på. Sender deg alltid videre ved behov. Anbefales.

Trygg, kunnskapsrik og behagelig

Fantastisk bra lege! Ingenting å klage på, men blir alltid tatt på alvor og ting blir sjekket opp. Alltid fornøyd!

Mer enn en lege.

Tariq er en lege jeg setter stor pris på. Han tar pasienten på alvor og er flink til å lytte. Han sender henvisning med en gang. Jeg føler meg helt avslappet hos Tariq. Jeg er veldig fornøyd med bytte av fastlege. Håper han blir i kommunen i mange år.