Sara Ingegerd Eriksson Grodås

Autorisasjon (2013)

Ingen på venteliste

SiO Helse Telefonnummer22 85 33 0022 85 33 ...
Problemveien 9 / Holbergsgate 21 / Sandakerveien 116 0314 Oslo
Sara Ingegerd Eriksson Grodås er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sara Ingegerd Eriksson Grodås

En lege som ser deg

Jeg er så utrolig fornøyd med Sara som fastlege. Hun lytter til problemene dine og tar dem på alvor. Hos Sara føler man seg sett og hørt, og ingenting du spør om er for dumt. Hun er omsorgsfull og i tillegg til en effektiv og dyktig lege. Jeg nærmer meg slutten av mitt studieløp og gruer meg veldig til å måtte bytte fastlege, for jeg tror ikke mange kan måle seg med hvor trygg og ivaretatt Sara får pasientene sine til å føle seg.

Fantastisk lege

Jeg kunne ikke tenke meg en bedre fastlege enn Sara Grodås! Hun er varm, oppmerksom, tilstede og imøtekommende, samtidig som hun bruker den korte tiden man har til rådighet utrolig effektivt. Hun tar imot alt på en respektfull og profesjonell måte, ingenting er flaut eller dumt. Hun er kunnskapsrik og faglig dyktig, har god oversikt over mulige løsninger og er handlekraftig slik at ting skjer raskt. Jeg føler meg rett og slett veldig godt ivaretatt hos henne. Jeg er så takknemlig for at jeg får ha Sara Grodås som min fastlege, og gruer meg allerede til jeg er ferdig student og må bytte vekk fra Sio.

En fantastisk lege

Har hatt Grodås som fastlege gjennom SiO i snart tre år, og hun er en av de beste fastlegene jeg har hatt. Hun er faglig sterk og får meg alltid til å føle meg trygg, forstått og tatt på alvor. Føler at jeg kan spørre om hva som helst uten å føle meg dum hos henne. Anbefales på det sterkeste.

Må oppleves!

Sara er min tidligere fastlege som jeg dessverre måtte bytte på grunn av flytting. Dette er en lege på rett sted, og er nok den flinkeste jeg har møtt. Hun er alltid blid og hyggelig, varm, lyttende og tar deg på alvor. Hennes evne til å sette seg inn i mine plager og helsesituasjonen er unik, og noe jeg aldri har tidligere opplevd hos en lege. Skulle ønske flere leger var som Sara!

Faglig sterk og empatisk

Sara er den beste fastlegen jeg har hatt - anbefaler henne til alle. At hun ikke har hatt de beste vikarene kan ikke hun klandres for. Jeg føler meg alltid ivaretatt når jeg er hos henne. Hun er faglig veldig sterk, men kjenner også sin begrensning og konfererer med andre leger der hun er usikker - noe jeg ser på som et stort tillitstegn! Skråsikre leger er farlige leger. Skulle ønske jeg kunne ha Sara som fastlege også etter studielivet.