Stefan Frafjord

Strømsø Legesenter

2007

1 person

Strømsø Legesenter Telefonnummer32 21 38 6032 21 38 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Tollbugata 13 3044 Drammen
Stefan Frafjord er en av 60 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Stefan Frafjord

Det verste legen jeg har truffet på i Norge

Jeg har flyttet mye i mine nesten 30 år i Norge og hadde minst 10 fastleger i denne perioden. Stefan er den verste legen jeg har truffet på - han mangler fullstendig innlevelse og medfølelse, mer trenger man ikke å si. Jeg er oppgitt av manglende hjelp fra ham og aldri mer, bytter lege i dag.

Visst ikke interesse for pasients behov og problem

Følte som han visst ikke interesse for behov jeg hatt for. Det er veldig viktig å vise interesse og se ting på en forebyggende måte.

Arrogant

Snakker ikke til barnet han skal behandle. Ikke barnevennlig i det hele tatt.
Sier ikke ha de når han er klar men begynner skrive på computeren så man skal skjønne at det er tid å gå.

Dyktig og sympatisk lege

Veldig fornøyd med oppfølging fra Frafjord. Han er sympatisk og forståelsesfull, effektiv, sørger alltid for å få ting gjort (henvisninger, sykemeldinger, rekvisisjoner osv blir ordnet umiddelbart), virker veldig faglig dyktig også. Gir tilbakemeldinger på prøvesvar osv raskt, via brev, sms e.l. Er også veldig fornøyd med Strømsø legesenter i helhet, både de i resepsjonen og på laboratoriet er veldig hyggelige og flinke. Veldig effektivt og pålitelig legesenter.

Topp lege

Han er byens beste lege, heldige vi som har han som fastlege. Klok, kunnskapsrik,tar seg tid, snakker forståelig, følger godt opp pasienten, ikke mange som han.