Bernt Filip Kristiansen Hasseleid

Langesund Legesenter

2013

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Langesund Legesenter
Bambleveien 24 3970 Langesund
Tlf: 35 96 88 10 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Bernt Filip Kristiansen Hasseleid er en av 11 fastleger i Bamble

Siste vurderinger av Bernt Filip Kristiansen Hasseleid

Trygg og vet hva han snakker om

Har hatt Bernt Filip som lege en stund nå og aldri møtt noen som er så kunnskapsrik og forståelsesfull.tommel opp😊

Bedre kan jeg ikke ha det

Litt innkjøring så ble vi gode "venner" og servicen er topp. Som på alle legekontor er det lengre ventetid enn vi pasienter ønsker, men det er til å leve med. Gir du god forklaring i HelseRespons når du bestiller time får du en time fort. Jeg er fornøyd

Beste legen jeg har hatt

Empatisk - veldig flink og nøye. Skulle vært flere som han.
Tar pasienten seriøst og tar seg tid til å høre.

Kunne ikke hatt en bedre fastlege

Empatisk, lyttende lege og som tar problemer som pasienten har på alvor. Rask til å henvise videre dersom det er behov for det. Vært min fastlege i snart to år og har bare positiv erfaring. Anbefales virkelig.

Svært dyktig, profesjonell og hyggelig lege

Jeg har hatt doktor Hasseleid som fastlege i snart to år og har ingenting annet å si enn at jeg er strålende fornøyd. Doktoren fremstår særdeles dyktig i utredningen av diagnoser og behandlinger. Jeg er også meget fornøyd med hans kombinasjon av profesjonalitet og på samme tid opptre som en jordnær, sosial og hyggelig person. Det er ikke alt for mange av disse typene der ute - dessverre. Jeg kan ikke annet enn å gi doktor Hasseleid mine beste skussmål.

Empatisk og lyttende

Han er en super lege som ser pasienten og tar seg tid til å lytte. Han er dyktig og henviser til andre der han selv ikke har svar.

Meget dyktig lege!

Nærmer meg 60 år og har flyttet en del i mitt voksne liv. Fikk denne legen som fastlege for ikke så lenge siden og sitter igjen med et meget positivt inntrykk av en sjelden dyktig, lyttende og sympatisk lege. Føler at han er oppriktig interessert i å gjøre det beste for meg. Han er grundig, effektiv og finner løsninger og snarveier for på beste måte å bedre min helsemessige situasjon. Faktisk den beste legen jeg har hatt!