Bernt Filip Kristiansen Hasseleid

Legene i Løkkebakken DA

2013

Legene i Løkkebakken DA Telefonnummer35 98 99 9935 98 99 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Løkkebakken 12 3770 Kragerø
Bernt Filip Kristiansen Hasseleid er en av 10 fastleger i Kragerø

Siste vurderinger av Bernt Filip Kristiansen Hasseleid

Anbefalter høyst tvilsom, ikke-godkjent alternativ behandling.

Har kun vært hos Hasseleid en gang og da anbefalte han en høyst tvilsom alternativ behandling for et problem jeg ikke var der for. Jeg er overbærende og tenkte han ikke visste bedre, men en godt utdannet person innen medisin bør faktisk vite bedre. I tillegg ga han inntrykk av å ikke være helt til stede. Vi har alle sånne dager og denne vurderingen er som sagt basert på kun en konsultasjon.
Vikarlegen, som jeg har vært hos flere ganger, er svært hyggelig og virker trygg, åpen og flink.
Det eneste jeg har å utsette på vikarlegen er hen påpekte at tiden var ute, før jeg var ferdig med alt jeg skulle ta opp. Dette har jeg aldri opplevd før. Tar til etterretning at jeg burde bestilt en dobbelt-time.
Det er heller ikke legens skyld at tiden pr pasient er viktigere enn pasienten. Med alle lover og regler fastleger i dag må forholde seg til, skal de har ros for at de faktisk gidder å bli fastleger.
De som svarer i telefonen er veldig hyggelige og flinke.

Trygg og vet hva han snakker om

Har hatt Bernt Filip som lege en stund nå og aldri møtt noen som er så kunnskapsrik og forståelsesfull.tommel opp😊

Bedre kan jeg ikke ha det

Litt innkjøring så ble vi gode "venner" og servicen er topp. Som på alle legekontor er det lengre ventetid enn vi pasienter ønsker, men det er til å leve med. Gir du god forklaring i HelseRespons når du bestiller time får du en time fort. Jeg er fornøyd

Beste legen jeg har hatt

Empatisk - veldig flink og nøye. Skulle vært flere som han.
Tar pasienten seriøst og tar seg tid til å høre.

Kunne ikke hatt en bedre fastlege

Empatisk, lyttende lege og som tar problemer som pasienten har på alvor. Rask til å henvise videre dersom det er behov for det. Vært min fastlege i snart to år og har bare positiv erfaring. Anbefales virkelig.