Bernt Filip Kristiansen Hasseleid

Autorisasjon (2013)

Bernt Filip Kristiansen Hasseleid er en av 11 fastleger i Kragerø

Siste vurderinger av Bernt Filip Kristiansen Hasseleid

hastverk

hyggelig,men følte at han hadde veldig dårlig tid.Hadde ikke sett på journalen min fra forrige lege.Leste den mens jeg var der,

Kjempe dyktig lege

Har ikke hatt han så lenge som fastlege, men jeg har bare positivt å si om han. Han lytter til deg og han tar deg seriøst.
Han er også kjempe flink til å henvise vidre, til og med når han er ganske sikker selv hva det er så ble jeg henvist vidre til spesialist fordi han ville være 100% sikker. Jeg føler meg trygg av og ha Bernt Phillip som fastlege.
Det er en fastlege jeg vil ambefale. Han er seriøs, han kan jobben sin, han bruker også god tid og han er lett å snakke med, så når det kommer til samtaler er han også dyktig. Det er sånn en fastlege skal være.
Beste fast legen jeg har hatt.

Anbefalter høyst tvilsom, ikke-godkjent alternativ behandling.

Har kun vært hos Hasseleid en gang og da anbefalte han en høyst tvilsom alternativ behandling for et problem jeg ikke var der for. Jeg er overbærende og tenkte han ikke visste bedre, men en godt utdannet person innen medisin bør faktisk vite bedre. I tillegg ga han inntrykk av å ikke være helt til stede. Vi har alle sånne dager og denne vurderingen er som sagt basert på kun en konsultasjon.
Vikarlegen, som jeg har vært hos flere ganger, er svært hyggelig og virker trygg, åpen og flink.
Det eneste jeg har å utsette på vikarlegen er hen påpekte at tiden var ute, før jeg var ferdig med alt jeg skulle ta opp. Dette har jeg aldri opplevd før. Tar til etterretning at jeg burde bestilt en dobbelt-time.
Det er heller ikke legens skyld at tiden pr pasient er viktigere enn pasienten. Med alle lover og regler fastleger i dag må forholde seg til, skal de har ros for at de faktisk gidder å bli fastleger.
De som svarer i telefonen er veldig hyggelige og flinke.

Trygg og vet hva han snakker om

Har hatt Bernt Filip som lege en stund nå og aldri møtt noen som er så kunnskapsrik og forståelsesfull.tommel opp😊

Bedre kan jeg ikke ha det

Litt innkjøring så ble vi gode "venner" og servicen er topp. Som på alle legekontor er det lengre ventetid enn vi pasienter ønsker, men det er til å leve med. Gir du god forklaring i HelseRespons når du bestiller time får du en time fort. Jeg er fornøyd