Bernt Filip Kristiansen Hasseleid

Autorisasjon (2013)

Bernt Filip Kristiansen Hasseleid er en av 11 fastleger i Kragerø

Siste vurderinger av Bernt Filip Kristiansen Hasseleid

Beste legen jeg har hatt

Empatisk - veldig flink og nøye. Skulle vært flere som han.
Tar pasienten seriøst og tar seg tid til å høre.

Kunne ikke hatt en bedre fastlege

Empatisk, lyttende lege og som tar problemer som pasienten har på alvor. Rask til å henvise videre dersom det er behov for det. Vært min fastlege i snart to år og har bare positiv erfaring. Anbefales virkelig.

Svært dyktig, profesjonell og hyggelig lege

Jeg har hatt doktor Hasseleid som fastlege i snart to år og har ingenting annet å si enn at jeg er strålende fornøyd. Doktoren fremstår særdeles dyktig i utredningen av diagnoser og behandlinger. Jeg er også meget fornøyd med hans kombinasjon av profesjonalitet og på samme tid opptre som en jordnær, sosial og hyggelig person. Det er ikke alt for mange av disse typene der ute - dessverre. Jeg kan ikke annet enn å gi doktor Hasseleid mine beste skussmål.

Empatisk og lyttende

Han er en super lege som ser pasienten og tar seg tid til å lytte. Han er dyktig og henviser til andre der han selv ikke har svar.

Meget dyktig lege!

Nærmer meg 60 år og har flyttet en del i mitt voksne liv. Fikk denne legen som fastlege for ikke så lenge siden og sitter igjen med et meget positivt inntrykk av en sjelden dyktig, lyttende og sympatisk lege. Føler at han er oppriktig interessert i å gjøre det beste for meg. Han er grundig, effektiv og finner løsninger og snarveier for på beste måte å bedre min helsemessige situasjon. Faktisk den beste legen jeg har hatt!