Håvar Asbjørn Aurstad

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Ingen på venteliste

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Randaberg Medisinske Senter AS
Randabergveien 300 4070 Randaberg
Håvar Asbjørn Aurstad er en av 10 fastleger i Randaberg

Siste vurderinger av Håvar Asbjørn Aurstad

Veldig dyktig imøtekommende lege som bryr seg om sine pasienter . Veldig kunnskapsrik og oppfølgende lege. Initiativrik . Alltid hyggelig. Veldig fornøyd med å ha Doktor Aurstad som fastlege.

Veldig dyktig lege

Fikk Aurstad etter Lenning sluttet, og trodde Håvar skulle slite med og nå opp til en så dyktig lege som Lenning, men dette klarte han uten problem, er livredd og gå til legen, men kjenner ikke frykt ved og besøke Håvar. Han har hjulpet meg med angst og andre sykdommer. Han ringte til og med til min mor etter en operasjon for og finne ut om den var vellykket! Hvis dette ikke gjør deg til en omtenksom person så vet ikke jeg!

koselig lege

Grei og koselig,lett å snakke med. Tar grep og en får lett henvisninger videre hvis han ikke kan gjøre noe. Står på skikkelig.Men et smil hadde gjort seg

En helt fantastisk lege

Denne mannen reddet virkelig livet mitt da jeg oppsøkte han i 2013. Jeg hadde store psykiske plager i tillegg til fysiske. Denne mannen lyttet og sørget for at jeg fikk den hjelpa jeg trengte raskt. Han ville alltid kjempe på mine vegner når det kom til ventetid hos spesialist. Han lyttet, og selv om jeg til tider var mer redd enn nødvendig sjekket han alltid opp til tross for at han selv ikke fant tegn på det, han ville betrygge meg. Han har det aldri travelt, og stiller virkelig gode spørsmål for å være sikker på at han har dekket alt. Er ikke alltid like lett å vite hva som er relevant, men han sørger for at du slipper å tenke på det. Er med stor sorg at jeg ikke fremdeles kan ha han grunnet flytting.

Useriøs lege

Tror ikke på beskrivelse av smerter, og gir sykemelding for å unngå konfrontasjon.
Innrømmer til slutt at han ikke tror på meg, nesten ett år etter at smertene oppstod, og jeg har vært fulltidssykemeldt i nesten 6 måneder.
Ingen henvisning til vurdering hos spesialist, da han selv ikke finner ut hva som er galt. Hevder at unge mennesker i uattraktive yrker har en tendens til å sykemelde seg når de går lei.

Dyktig lege.

Etter Lenning ble kommune lege, fikk jeg denne legen som min nye fastlege. Aurstad er veldig grundig og tar alle spørsmål like viktig/grundig. Anbefaler denne legen til alle som ønsker en seriøs lege med humor og gode beslutninger.

Bra lege

Jeg har hatt han siden Lenning gikk av eller gikk over som kommune lege. Jeg har stor tillit til ham

Fantastisk bra lege 😊

Har aldri møtt en lege som er så oppofrende som Aurstad. Fantastisk bra synes jeg😉 Har hatt et par leger oppover årene, men aldri blitt så godt behandlet av noen andre før😃

Bra lege

Eg god lege som tar tak i problemer med en gang og gjør alt han kan for at ting skal bli bedre. Dette skjer raskere enn med min forrige fast lege.