Håvar Asbjørn Aurstad

Legekontorene Centrum Mann, 41 år

Autorisert2006
Ledige plasser 7 av 1450
Vil du bytte til denne fastlegen?

Legekontorene Centrum

Jon Torbergssonsvei 9 4070 Randaberg
Håvar Asbjørn Aurstad er en av 10 fastleger i Randaberg

Siste vurderinger av Håvar Asbjørn Aurstad

Useriøs lege

Tror ikke på beskrivelse av smerter, og gir sykemelding for å unngå konfrontasjon.
Innrømmer til slutt at han ikke tror på meg, nesten ett år etter at smertene oppstod, og jeg har vært fulltidssykemeldt i nesten 6 måneder.
Ingen henvisning til vurdering hos spesialist, da han selv ikke finner ut hva som er galt. Hevder at unge mennesker i uattraktive yrker har en tendens til å sykemelde seg når de går lei.

Dyktig lege.

Etter Lenning ble kommune lege, fikk jeg denne legen som min nye fastlege. Aurstad er veldig grundig og tar alle spørsmål like viktig/grundig. Anbefaler denne legen til alle som ønsker en seriøs lege med humor og gode beslutninger.

Bra lege

Jeg har hatt han siden Lenning gikk av eller gikk over som kommune lege. Jeg har stor tillit til ham

Fantastisk bra lege 😊

Har aldri møtt en lege som er så oppofrende som Aurstad. Fantastisk bra synes jeg😉 Har hatt et par leger oppover årene, men aldri blitt så godt behandlet av noen andre før😃

Bra lege

Eg god lege som tar tak i problemer med en gang og gjør alt han kan for at ting skal bli bedre. Dette skjer raskere enn med min forrige fast lege.