Håvar Asbjørn Aurstad

Randabergveien 300 4070 Randaberg
Håvar Asbjørn Aurstad er en av 10 fastleger i Randaberg

Siste vurderinger av Håvar Asbjørn Aurstad

koselig lege

Grei og koselig,lett å snakke med. Tar grep og en får lett henvisninger videre hvis han ikke kan gjøre noe. Står på skikkelig.Men et smil hadde gjort seg

En helt fantastisk lege

Denne mannen reddet virkelig livet mitt da jeg oppsøkte han i 2013. Jeg hadde store psykiske plager i tillegg til fysiske. Denne mannen lyttet og sørget for at jeg fikk den hjelpa jeg trengte raskt. Han ville alltid kjempe på mine vegner når det kom til ventetid hos spesialist. Han lyttet, og selv om jeg til tider var mer redd enn nødvendig sjekket han alltid opp til tross for at han selv ikke fant tegn på det, han ville betrygge meg. Han har det aldri travelt, og stiller virkelig gode spørsmål for å være sikker på at han har dekket alt. Er ikke alltid like lett å vite hva som er relevant, men han sørger for at du slipper å tenke på det. Er med stor sorg at jeg ikke fremdeles kan ha han grunnet flytting.

Useriøs lege

Tror ikke på beskrivelse av smerter, og gir sykemelding for å unngå konfrontasjon.
Innrømmer til slutt at han ikke tror på meg, nesten ett år etter at smertene oppstod, og jeg har vært fulltidssykemeldt i nesten 6 måneder.
Ingen henvisning til vurdering hos spesialist, da han selv ikke finner ut hva som er galt. Hevder at unge mennesker i uattraktive yrker har en tendens til å sykemelde seg når de går lei.

Dyktig lege.

Etter Lenning ble kommune lege, fikk jeg denne legen som min nye fastlege. Aurstad er veldig grundig og tar alle spørsmål like viktig/grundig. Anbefaler denne legen til alle som ønsker en seriøs lege med humor og gode beslutninger.

Bra lege

Jeg har hatt han siden Lenning gikk av eller gikk over som kommune lege. Jeg har stor tillit til ham