Randaberg Medisinske Senter AS

Randabergveien 300 4070 Randaberg

Siste vurderinger av Randaberg Medisinske Senter AS

Dårlig tid og dyrt

Lege: Stanko Matic Skrevet

Ventet på svar i fra MR og røntgen. Skulle få svar på telefon.

Fikk kort svar og beskjed om at man ikke skulle gjøre noe nå pga. Korona situasjonen. Måtte ringe tilbake senere for å få henvisning da siden det ikke ville bli operasjon ennå uansett. Men han visste hvem han skulle henvise til.

5 min i telefon=204 kr..
Ok hvis man får et svar eller henvisning eller noe, men nå må jeg ringe tilbake senere for å få henvisning og betale på nytt...

Uten at det er skjedd noen forandring. Ikke så imponert over det.

Imøtekommen og faglig dyktig!

Lege: Einar Skeivik Skrevet

Hans tilstedeværelse oppleves 100% ekte, noe som gir en trygg og resultatorientert konsultasjon. Han er åpen for diskusjon og foreslått behandling er basert på en tosidig kommunikasjon.

Dyktig lege

Lege: Thomas Helvig Skrevet

Trenger du en lege som tar tak i problemer? Du finner ikke bedre. Ønsker å hjelpe med alt og alle. Forklarer godt så man forstår hva ting dreier seg om.
Hadde stor sett negative opplevelser med lege før, men det ble endret totalt. Anbefales på det sterkeste!!

Beste legen jeg har hatt i mine 57 år.

Lege: Einar Skeivik Skrevet

En lege som ser deg og bryr seg om hele mennesket. Etter å ha slitt i 18 år er livet snudd på hode, til det positive. Bryr seg om hele mennesket, og tar deg på alvor.

Småsur

Lege: Stanko Matic Skrevet

Kom pga hovne ledd. Men siden jeg har leddsykdom fikk jeg beskjed om at det var slik jeg måtte regne med. Måtte bare sitte i en stol og holde meg i ro. Er jo ikke det en skal når en har revmatisme.Ovenfra og ned holdning, går ikke til ham en gang til.