Randaberg Medisinske Senter AS

Randabergveien 300 4070 Randaberg

Siste vurderinger av behandlere ved Randaberg Medisinske Senter AS

Intelligent og empatisk

Lege: Martine Reppen Skrevet

Veldig kompetent lege. Framstår som veldig intelligent og selvsikker. Lett å snakke med. Lett å stole på. Hun hører på meg, forstår meg, og jobber sammen med meg for at jeg skal få det bedre. Føler meg respektert.

Dette er en lege jeg ikke bare stoler på har lyst til å hjelpe meg, men også kompetansen og viljen til å stå på på mine vegne.

Litt skuffet

Lege: Einar Skeivik Skrevet

Jeg hadde til å begynne med god kjemi med Skeivik, men da jeg stilte kritiske spørsmål om en medisin som jeg hadde fått kunne være riktig for meg j.fr. en farmasøyt, ble det tydelig oppfattet som en negativ tilbakemelding på ham som lege, og relasjonen visnet. Ved neste konsultasjon så han omtrent ikke på meg, han spurte ikke hvorfor jeg var der, bare leste på skjermen, og jeg ble usikker på om han bevisst overså meg, og det gjorde han tydeligvis for han bare skrev det jeg sa uten å se på meg og uten å ha en dialog med meg. Jeg fikk tilslutt en kort tilbakemelding på det jeg kom for, og det var såvidt vi hadde blikk-kontakt. Jeg gikk uten at vi sa noe til hverandre for han var opptatt med å lese på skjermen. Jeg vurderer derfor å skifte fastlege.

Professionell

Lege: Martine Reppen Skrevet

Professionell og hyggelig lege, akkurat slik vi forventer at leger skal være. En lege som respekterer andre sin tid, og ikke lar pasienten sitte på venterommet i timer etter avtalt tid.

Medmenneskelig

Lege: Einar Skeivik Skrevet

En lege med høy kunnskap og som er bevist sin egen begrensing og refererer til spesialist så snart han ser behovet for dette.
Han "ser" deg som pasient og menneske viser empati.
Jeg har alltid følt meg ivaretatt og respektert.

Faglig dyktig og empatisk

Lege: Thomas Helvig Skrevet

Noen leger kan medisinfaget men er ikke god på relasjon og sette seg inn i pasienten sin situasjon. Thomas H er veldig dyktig på begge områdene og er utrolig godt fornøyd med han som fastlege igjennom mange år og ulike medisinske utfordringer.