Manjit Kaur

Autorisasjon (1995)

0 av 2000

Manjit Kaur er en av 91 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Manjit Kaur

Vegrer seg for å undersøke deg

Har vært der kun i ca.1.5 år , men i stedet for å undersøke deg , vil hun helst bare ta blodprøver og urinprøver for å ' finne ' ut hva det feiler deg , og det synes jeg er alt for dårlig , for å finne ut ting bør hun jo å fysisk undersøke deg der jeg har problemer , men det virker som om hun vegrer seg for det.

Amazing

Not much to say, worst GP i've had so far. Doesn't say hello and doesn't listen. I had problems with sleeping, told me to try to sleep. Have also another big health problem and I need a special X-ray, started applying for it 4 months ago. Have called the office 3 times to book an appointment, they've told me that the doctor will call me back, have sent 2 messages through helsenorge, first they told me i need to call to book an appointment. Told them that I have tried, what should i do? They coldly said to call again. It's now almost 4 months. It says on helsenorge that reply will come in 5 working days, first time it took 23 days, second time 17 days...All the times i've visited, i've had to take time off work and booked an appointment lets say 12:00, every time it has been 40+ minutes...IF IT'S 12:00 ITS 12:00. I would understand if she really took the time with me aswell, but she tries to get rid of you as fast as possible.
Never saw a personality like that in a health worker.

Kunnskapsrik, dyktig, imøtekommende, vennlig, og effektiv

Har vært min fastlege i mange år nå.
Leser en del negative kritikker her inne, og må si jeg er veldig lite enig i disse.
Ok, så opplevde kanskje også super-utadvente meg henne som noe "reservert" de 2-3 første gangene jeg traff henne, men jeg forsto raskt at hun bare er fokusert, løsningsorientert, og enormt dyktig til ha fokus på den delen av pasientens informasjon som er vesentlig ifht. evt. sykdom og behandlingsforløp. Husk at fastleger har et umenneskelig tids- og arbeidspress på seg, med mange lange arbeidstimer hver eneste kveld etter legekontoret har stengt for pasienter.
Jeg opplever Manjit Kaur som en veldig dyktig, utrolig kunnskapsrik, konsis, lyttende, medmenneskelig, imøtekommende, superdyktig og effektiv "sorterer" og multitasker, med et humoristisk glimt i øyet som muligens ikke er helt åpenbart for de som selv ikke åpner øynene for/ikke har samme oppmerksomme blikk mot - og interesse for - henne, som hun faktisk har mot deg som pasient.
Superdyktig lege, topp 10 i karakter fra meg, hver eneste gang :-).

Ekstremt årlig

En svært dårlig fastlege som både er reservert, ikke imøtekommende og problematisk. En lege som du ikke har tillit til og som det er vanskelig å skape tillit hos. Bryr seg mer om betaling enn å faktisk hjelpe deg. Blir ikke møtt med "hei" med mindre du som pasient sier det selv. Konsultasjonene varer i knapt 10 min og hun tilbyr ikke noe langsiktig og god løsning. Anbefaler absolutt ikke.

Velg en annen

En lege som man helst vil unngå. Jeg sitter heller hjemme med smerter i flere uker enn å dra til henne. Null sympati og null interesse. Du får ikke engang «hei» når du kommer inn hos henne så det er bare å drømme om hjelp. Blir heller fnyst av og sendt hjem. Gjelder både det psykiske og fysiske. Bestemte meg for å få hjelp til det psykiske etter et par år og da ble jeg fortalt at jeg kun overdriver så da stengte jeg meg selv inne igjen. Fysiske blir heller ikke tatt alvorlig da hun virker kun irritert for at du er der. Har vært et par ganger hos henne for legeerklæring og da slengte hun bare bankterminalen til meg og sa bare at det er siste gang jeg får legeerklæring siden jeg ikke hadde korona og det finnes tydeligvis ikke andre sykdommer i verden enn det…