Manjit Kaur

0 av 2000

Manjit Kaur er en av 91 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Manjit Kaur

Sekretær-rot

I løpet av de tre månedene jeg, min mann og våre to barn har hatt Gulskogen Legesenter og Manjit Kaur som lege har vi for det første enda til gode å faktisk få henne og ikke en vikar - og 4 ut av 6 timebestillinger har det vært feil med pga rot fra legesekretærene, feil info om tid, timer som likevel viser seg å ikke være bestilt osv. Det gir et veldig rotete inntrykk og gjør oss utrygge på legen.

Har ikke forstålse,lytter ikke,osv

Jeg hadde henne som fastlege. Jeg er veldig sjelden syk. Jeg bestilte en time hos henne fordi jeg hadde problemer. Men med engang jeg kom inn i døra så følte jeg at hun var litt stressa. Det tok kanskje 05 min for at jeg skulle fortelle hav som var problemmet, før jeg avsluttet så printet hun et ark med noe slags diet som jeg skulle gjøre. Da ble jeg sint fordi hun gadd ikke i det hele tatt å ta noe test. Jeg sa til henne at jeg var beskymret siden en medlem i familien min skulle operere på grunn av de samme grunnene. Til slutt så sa hun at jeg skulle ta røgnte bilde. Vi brukte ca 25 min på å snakke om det problemet. Og så skulle jeg snakke med henne om at jeg slittet med å sove. Hun gadd ikke å høre. hun sa at jeg måtte bestille en ny time fordi vi ikke kunne snakke om 2 forskjelige emne på samme time. Jeg sa at det hørtes feil ut. Hun sa at det er sånn det er. Jeg bestilte ikke ny time. Jeg byttet heler til en ny fastlege. Jeg fikk ikke tillit til henne i det hele tatt!

Gjør jobben sin

Hun har alltid lyttet til meg, og prøvd å finne en løsning på problemer. Hun gjør undersøkelser i forhold til de problemene jeg beskriver. Aldri hatt noe å klage på henne og er veldig fornøyd.

Veldig god lege!

Jeg hadde første time hos Manjiit da jeg oppdaget jeg var gravid. Jeg hadde aldri behov for dra til jordmor, for jeg fikk så veldig god oppfølging og informasjon. Følte meg aldri presset for tid meg henne, alltid blid og hørte godt etter hva jeg fortalte!

Anbefales

Får alltid rask hjelp og god service. Veldig fornøyd. Vil ikke ha byttet henne med noen andre. Hun kan faget sitt. Anbefales!