Manjit Kaur

0 av 2000

Manjit Kaur er en av 91 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Manjit Kaur

Legen som ordnet opp!

Kom til henne med en uavklart situasjon, fikk raskt henvisning til speialist og rask avklaring av situasjone. Hun brukte god tid til å lytte og forstå. Får god oppfølging i.f.m. kronisk lidelse. Anbefales!

Useriøs og utrivelig lege

Hun har absolutt ingen forståelse og bagatelliserer problemer. Hun lytter ikke, henviser ikke og kaster deg nesten på dør så fort du kommer dit.

Ikke bra

Hun ser ikke pasienten,og har lite empati.
Jeg er gravid,og trenger en del oppfølging,noe jeg ikke får. Alt blir tatt lett på og ingen ting er alvorlig. Føler jeg trenger en lege,som ser meg og hører på hva jeg sier. Det er noe hun ikke gjør.Hun kaster meg nesten på dør før jeg har fått ut alt jeg vil si. Vil BYTTE!

Velg en annen

Hadde ikke den store forståelsen, og jeg er ikke akkurat av typen som renner ned dørene hos legen heller. Ikke veldig villig til å henvise videre, anbefalte "snill katt/slem katt" øvelser og tur i skogen, og jeg hadde prolaps i ryggen! Byttet henne ut, veldig fornøyd med det!

Doktor Kaur

Jeg følte at jeg aldri fikk snakket om det som virkelig plaget meg. Det ble ihvertfall ikke tatt på alvor. Det er rett nok mange år siden jeg gikk hos henne, men jeg sitter ikke igjen med positivt inntrykk. Den eneste gangen jeg følte jeg fikk en form for hjelp var da jeg hadde fått et hakk i øyet (lang negl + relativt ny på linser). Da var jeg synlig "syk" og fikk det jeg trengte.