Manjit Kaur

0 av 2000

Manjit Kaur er en av 91 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Manjit Kaur

Eier ikke empati

Har hatt henne som lege i noen år nå og jeg har fortsatt ikke lært å kjenne henne ordentlig. Man vet aldri hva slags humør hun er i, noen ganger er hun hyggelig og noen ganger så føler man at man er bare til bry og at hun vil kaste deg ut av rommet fortest mulig. Hun eier ikke empati, hvertfall ikke for barn. Det har vært så mange episoder som hun har feilvurdert meg, gjort meg sint eller opprørt. Jeg kunne skrive flere sider om henne, men jeg lar det være. Jeg vil ikke anbefale henne som lege dersom du er ute etter noen som har litt medfølelse og er der for å lytte til deg.

Lite hyggelig

Første inntrykket av denne legen var ikke bra. Med et veldig slapt håndtrykk og ikke et lite smil engang gjorde vel sitt til at jeg ikke ble veldig begeistret for denne damen. Er ikke veldig ofte hos legen, men de gangene jeg er der føler jeg meg ikke sett, hørt eller at hun har tid til meg.
Og spesielt barnetekke har hun vel heller ikke...
Jeg forlanger ikke mye Et smil og følelsen av at jeg har legen hos meg når jeg er der inne.

Fastlegen min i sikkert ti år.

Jeg er godt fornøyd med henne. Hun virker oppriktig opptatt av min helse og jeg fornøyd med behandlingen jeg får. Hun har Glimt i øyet. Har vel stusset et par ganger over om de har full kontroll på papirene bestandig, og rutinene her kan bli bedre. Kommer til å bytte lege en gang i framtida, med det skyldes at jeg har flyttet til annen by. Kjenner andre brukere som også er fornøyde.

meget flink lege

har hatt henne som fastlegen i mange år, er veldig fornøyd med sine vurderinger og er blitt frisk hver gang jeg oppsøker henne, en verdigfull meneske som bryr seg om sine pasienter. jeg skal være alltid takknemilg for alt hjelp jeg fikk fra denne legen. anbefales!!

For det meste ikke fornøyd!

Har vært en del hos henne. Veldig varierende opplevelse av hvordan hun er som lege. Noen ganger er jeg fornøyd, andre ganger ikke. Jeg er selv sykepleier, og setter muligens høye krav til en fastlege. Jeg stoler ikke på hennes vurderinger. Jeg har byttet fastlege nå!