Bahram Kiani

Autorisasjon (2002)

Bahram Kiani er en av 91 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Bahram Kiani

takk

Jeg og mine 3 yngste barn har brukt Bahram Kiani som fastlege i noen år. Han er HELT UTROLIG!! Tviler på at det noen gang går an å finne bedre lege enn han.
Han smiler, stiller opp - og gir oss håp de gangene alt ser håpløst ut.

Takk!

Takk for at det finnes en lege som deg. Du har alltid tid, og alltid gode råd å gi. Jeg er MEGET fornøyd med denne doktoren!

en meget god lege

Kiani er en lege som tar seg god tid til å høre og forstå deg som bruker. Han tar deg absolutt seriøst uansett problem og du får inntrykk av at han bryr seg som medmenneske og ikke bare som lege.

Beste legen - EVER

Jeg og mine to yngste barn har brukt Bahram Kiani som fastlege i noen år. Han er HELT UTROLIG!! Tviler på at det noen gang går an å finne bedre lege enn han.
Han smiler, stiller opp - og gir oss håp de gangene alt ser håpløst ut.
Stooor takk til han! Håper inderlig at han husker å ta vare på seg selv og sine kjære, midt oppi alt han holder på med - og alle han har omsorg for!. .

Kjempeflink lege!

Dette er en serviceminded meget effektiv lege som bestandig har tid til deg. Hardu ikke time og det er noe som haster så greier han å få putta deg innimellom ofte på bekostning av sin egen lunsj.