Øyvind Kjelsvik

Tlf: 32 17 91 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Øyvind Kjelsvik er en av 28 fastleger i Ringerike

Siste vurderinger av Øyvind Kjelsvik

Ikke fornøyd

Jeg føler ikke at han lyttet til meg og til tider var han frekk.
Jeg har ikke vært fornøyd med behandlingen jeg fikk, og han hadde alltid veldig dårlig tid.

Super lege

Lyttende lege som virkelig tar seg tid til deg. Om han er forsinket så vet man jo at det er fordi han tar seg tid til deg

Den beste legen jeg kunne drømt om.

Øyvind har alltid tid. Han ser og ivaretar på en helt unik måte. Jeg føler meg aldri glemt mellom legebesøkene. Jeg føler virkelig at han kjemper min sak, og jeg vet også han han gjennomfører og kjemper.

Hyggelig

Har tid, han er hyggelig, lytter til deg og tar deg alvorlig.

Hyggellig og dyktig lege

Jeg har hatt han som fastleg siden jeg har flyttet hit (2009)
Unnta at det kan være litt langt ventetid for å komme inn, han er det beste legen jeg har hatt og hørt om.
Veldig hyggelig person, dyktig lege og er villig til å høre og hjelpe deg.
Jeg var heldig fordi kona hans er jordmora mi så jeg kjenner begge og med 100% sikkerhet må jeg si at de to lager et bra team

Fantastisk lege!

Jeg byttet til Kjelsvik i 2009, da jeg fikk høre at han er flink innen psykiatri. Aldri før har jeg møtt en lege som tok meg så på alvor og lyttet til meg. Han setter seg inn i alt, og er aldri negativ til noe. Da jeg fikk ME ble jeg tatt like mye på alvor, og jeg kommer ikke til å bytte lege igjen. Ventetiden er verdt servicen, han bryr seg om pasientene :)

Interesert i meg.

Har hatt han som fastlege siden jeg flyttet til Hønefoss i 2009. Han har hele tiden gjort sitt ytterste for at jeg skal føle meg trygg, og virker genuint interesert i å hjelpe og forstå meg, samt å høre på mine erfaringer.
Jeg har slitt psykisk siden jeg var barn, og synes det var vanskelig å starte hos ny lege, men han har gjort seg fortjent til min tillitt, og jeg har fra tidlig av følt han var ute etter mitt beste. Har strekt seg langt for å imøtekome mine behov, som til tider har vært mange. Jeg har gått i perioder ofte og regelmessig til han, og virker oppriktig glad på mine vegne når jeg nå har klart å få meg selv på bena og ting går bra.
Han har tatt telefoner, henvist meg vidre, skrevet legeærklæringer og virkelig vært en lege jeg stoler på.

En dyktig og vennlig lege

Gir inntrykk av å ha god tid til pasienten selv om jeg vet det er stor pågang/ventetid
Han får pasienten avslappet på grunn av sin vennlige væremåte
Faglig sterk, samtidig flink til folkelig forklaring
Henviser videre ved behov

Pratsom og hyggelig

Dette er en lege for de som har god tid. Man må alltid påregne ventetid, men samtidig får man god service når man kommer inn. Han har alltid tid til litt ekstra "utenomprat", slik at jeg som pasient blir rolig der. Men det er en ulempe ved å bruke Ringerike Medisinske senter, og det er at det er så vanskelig å få bestilt time der. "Time på dagen" Man må bruke SMS eller nettet. Er sikkert greit hvis det er veldig akkutt, men ikke f.eks. hvis det er barn som skal til legen etter skoletid o.l. Bør åpne for litt mer fleksible løsninger, det er ikke alle som har mulighet til å gå fra jobb midt på dagen.

Men selve legen er jeg veldig fornøyd med.

lite tilgjengelig

Han tar seg godt tid med pasientene, men ikke alltid man får den hjelpen man trenger.

fornøyd

han er flink, og prøver alltid å hjelpe til så godt han kan, han tar seg tid til å høre på hva du har å si og tar det i betraktning alltid. jeg føler jeg får den hjelpen jeg trenger :)

Var fornøyd, MEN

Jeg var veldig fornøyd med denne legen inntil han uttalte seg på en veldig uheldig måte om kroppsdel og utringning.
Det ble vanskelig for meg å beholde ham som fastlege. Derfor byttet jeg.

Den beste legen jeg har hatt !

Flink og hjelpsom. Gjør alt han kan for pasienten sin.

En av di bedre

Dette er en lege jeg sterkt kan anbefale. Han tar seg god tid til pasientene sine.
Han er av det gammle slaget som lytter til pasientene.
Med kun 3dager i uken på legekontoret er det alltid stor pågang.
Men alt i alt er han en utrolig dyktig lege. Som alltid er blid og imøtekommende.
Han nøler ikke med å ta tak i ting.
På dette legekontoret får man alltid time på dagen
Litt forsinkelser er det alltid. Men for å få di beste legene må man smøre seg litt

super lege!!!

Han er den beste legen jeg har hatt!!
Han gjør det han kan for alle.

Beste fastlegen i byen.

Tar tak i problemene! Forklarer hvordan ting henger sammen. Nøler ikke med å henvise videre.

Super

Beste fastlegen jeg hatt siden fastlegeordningen trådte i kraft! Anbefales!!

Opptatt

En veldig opptatt mann.. Jeg var sjelden fornøyd med behandlingen jeg fikk hos denne legen. Han kan virke krass og brukte et legespråk som var vanskelig å forstå. Han tok seg liten tid, var rask, og jeg følte ikke at jeg ble hørt..