Øyvind Kjelsvik

Ringerike Medisinske Senter

Kartverksveien 9 3511 Hønefoss
Øyvind Kjelsvik er en av 28 fastleger i Ringerike

Siste vurderinger av Øyvind Kjelsvik

Den beste legen jeg kunne drømt om.

Øyvind har alltid tid. Han ser og ivaretar på en helt unik måte. Jeg føler meg aldri glemt mellom legebesøkene. Jeg føler virkelig at han kjemper min sak, og jeg vet også han han gjennomfører og kjemper.

Hyggelig

Har tid, han er hyggelig, lytter til deg og tar deg alvorlig.

Hyggellig og dyktig lege

Jeg har hatt han som fastleg siden jeg har flyttet hit (2009)
Unnta at det kan være litt langt ventetid for å komme inn, han er det beste legen jeg har hatt og hørt om.
Veldig hyggelig person, dyktig lege og er villig til å høre og hjelpe deg.
Jeg var heldig fordi kona hans er jordmora mi så jeg kjenner begge og med 100% sikkerhet må jeg si at de to lager et bra team

Fantastisk lege!

Jeg byttet til Kjelsvik i 2009, da jeg fikk høre at han er flink innen psykiatri. Aldri før har jeg møtt en lege som tok meg så på alvor og lyttet til meg. Han setter seg inn i alt, og er aldri negativ til noe. Da jeg fikk ME ble jeg tatt like mye på alvor, og jeg kommer ikke til å bytte lege igjen. Ventetiden er verdt servicen, han bryr seg om pasientene :)

Interesert i meg.

Har hatt han som fastlege siden jeg flyttet til Hønefoss i 2009. Han har hele tiden gjort sitt ytterste for at jeg skal føle meg trygg, og virker genuint interesert i å hjelpe og forstå meg, samt å høre på mine erfaringer.
Jeg har slitt psykisk siden jeg var barn, og synes det var vanskelig å starte hos ny lege, men han har gjort seg fortjent til min tillitt, og jeg har fra tidlig av følt han var ute etter mitt beste. Har strekt seg langt for å imøtekome mine behov, som til tider har vært mange. Jeg har gått i perioder ofte og regelmessig til han, og virker oppriktig glad på mine vegne når jeg nå har klart å få meg selv på bena og ting går bra.
Han har tatt telefoner, henvist meg vidre, skrevet legeærklæringer og virkelig vært en lege jeg stoler på.