Ringerike Medisinske Senter

Kartverksveien 9 3511 Hønefoss

Siste vurderinger av behandlere ved Ringerike Medisinske Senter

Meget dyktig! Erfaren og trygg lege

Lege: Mehrdad Ostadazim Skrevet

Jeg er så glad for å ha fått Mehrdad Ostadazim som fastlege. Han tar tak i ting, sender deg videre om behov, han har stor kunskap og tar deg som pasient på alvor. Han gir deg gode råd og han følger deg opp. Han er opptatt av at du skal ha god helse og kaller deg gjerne inn for en samtale/kontroll.
Har tidligere hatt fastleger som sluttet og inn kom nye før jeg rakk å hilse på - og når jeg endelig kom meg til lege var følelsen at jeg var til bryderi og ble ikke tatt på alvor. Ingen god følelser der.....
Er derfor svært fornøyd med å ha fått Mehrdad som fastlege da han han både ser og hører deg.
Jeg har enda ikke opplevd lang ventetid på å få time, eller på venterommet.
Mehrdad har vært her i mange år og jeg håper han fortsetter i mange år fremover!
Han er en svært seriøs mann, men du får gjerne med en god latter på veien ut døra.

Hyggelig og interessert

Lege: Marie Christine Svensbråten Skrevet

Nærværende og lyttende. Er interessert i pasientens vurdering av egne plager, forklarer godt. Tillitvekkende.

Neitakk

Lege: Henning Holten Mysterud Skrevet

Helt i starten virket han ok, men etter hvert virket han lei av meg som pasient og jeg følte jeg ikke ble tatt vare på. Spørsmål jeg hadde om helse ble dårlig besvart og jeg følte at jeg ikke fikk hjelpen jeg trengte. Vil si at det er den dårligste legen jeg har hatt. Glad jeg skal bytte lege.

Fantastisk lege <3

Lege: Ingeborg Gulsvik Skrevet

Ble for 2 dager siden svært syk med infeksjon i ene benet er allerede i bedring etter at Ingeborg var snarådig å satte meg på anibiotika.

Hun er bli flink onsorgsfull og lyttende å tar pasientene sine på alvor :)

Trivelig og godt menneske

Lege: Mehrdad Ostadazim Skrevet

Beste fastlege konsultasjon jeg har hatt. God variasjon med faglig innhold og personlig samtale. Solid og bra kar!!