Ringerike Medisinske Senter

Kartverksveien 9 3511 Hønefoss

Siste vurderinger av Ringerike Medisinske Senter

Trygg,varm og tar ting på alvor!

Lege: Mehrdad Ostadazim Skrevet

Hele min familie har Mehrdad som fastlege.Han følger oss opp på en glimrende måte.Ved bekymringer henviser han videre og han ringer og følger opp som avtalt - Alltid!
Han mistenkte akutt blindtarmbetennelse hos min sønn(uten de typiske signalene) som ble operert samme ettermiddag.Da var arbeidsdagen hans egentlig over,men han tok seg god tid til å sørge for videre og helt nødvendig helsehjelp.Kan på det varmeste anbefale han👍🏻

Trygg og kunnskapsrik.

Lege: Johanne Hop Hagen Skrevet

Endelig en lege som lytter til det DU har å si.For mange pasienter er det veldig viktig å føle tillit. Nå har hun dessverre sluttet. (Ett år)Ikke alle klarer å legge "alt"på bordet med en gang.

Flott lege!

Lege: Mehrdad Ostadazim Skrevet

Jeg har nå hatt Ostadazim som fastlege i 2 år. Vil aldri bytte!! Han er ofte forsinket, MEN har aldri opplevd at han har dårlig tid til pasienten. Forklarer på en grei og forståelig måte. Er flink til å sende videre hvis han ser det som nødvendig. Tar full sjekk 1 gang i året. Flink til å gi oppmuntring og kommer med gode råd når en trenger det.Lett å prate med! Har aldri gått fra hans kontor uten å fått med noen gode og oppmuntrene ord på vegen. Rett og slett en flott lege som jeg håper jeg har i mange år!

Veldig hyggelig og imøtekommende.

Lege: Tine Sverdrup Leinaas Skrevet

Følger deg nøye opp, jeg har stor tillit til legen.
Sender deg videre hvis nødvendig.
God på å lytte og forklare. Veldig godt fornøyd.

upresis

Lege: Tine Sverdrup Leinaas Skrevet

Når man får ny fastlege da din "gamle"lege fratrer grunnet alder,trodde jeg det var en del av legegjerningen å ta en titt i pasientens journal.Ble og nektet time fordi vikaren hadde vikar,Ble henvist til noe som heter husvakta.Trodde vikar var vikar.