Giske Hauge Kristensen

Autorisasjon (2000)

Elvebyen Legesenter AS Telefonnummer32 20 00 2032 20 00 ...
Strømsø Senter Bjørnstjerne Bjørnsons gate 60 3044 Drammen
Giske Hauge Kristensen er en av 92 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Giske Hauge Kristensen

fantastisk

hun er verdens beste lege ... hun har alltid tid til å lyte på deg ❤️jeg har hatt henne i over 20 år og vet ikke hva jeg hadde gjord uten henne ❤️❤️❤️❤️❤️

Dyktig og tillitsfull

Lytter og gir gode råd. Gode beskrivelser og oppfølging. Her føler jeg meg trygg og ivaretatt. Personellet er bra på senteret.

Trygg og god fastlege

Har hatt Kristensen i mange år, og har alltid blitt tatt på alvor. Har tid til meg, forklarer godt og har klare tilbakemeldinger. Henviser videre om nødvendig. Henviste meg også til sykehus, noe som viste seg nødvendig. God og trygg lege hvor man føler seg godt ivaretatt.

Omtenksom, nøye og interessert

Føler meg veldig ivaretatt, sett og trygg med denne legen. Hun er nøye og veldig god til å forklare slik at jeg som pasient forstår. Er det noe som bør sjekkes videre av spesialist, sender hun meg videre. Hadde tidligere en fastlege som enten satt og så på klokken eller ned i tastaturet, det skjer aldri med Giske.

Trygg, imøtekommende og kunnskapsrik lege

Hun har vært og er fortsatt en veldig viktig sparringspartner og støtte for meg, som har slitt med mer diffuse fysiske helseplager over mange år. Hun bruker ikke å krisemaksimere, men lytter og resonnerer seg frem til hva man bør prøve ut aller først, for så å ta seg tid til å forklare hvilke muligheter man har videre. Man får aldri følelsen av å være en i rekken av pasienter, når døren til kontoret hennes går igjen har man hennes fulle oppmerksomhet.
Da jeg flyttet til nabokommunen i 2011 valgte jeg å beholde henne som fastlege nettopp for hvordan hun er som menneske og lege. Hun er en man kan ha tillit til og stole på.
Anbefales på det varmeste!