Giske Hauge Kristensen

Strømsø Senter Bjørnstjerne Bjørnsons gate 60 3044 Drammen
Giske Hauge Kristensen er en av 85 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Giske Hauge Kristensen

Trygg og god fastlege

Har hatt Kristensen i mange år, og har alltid blitt tatt på alvor. Har tid til meg, forklarer godt og har klare tilbakemeldinger. Henviser videre om nødvendig. Henviste meg også til sykehus, noe som viste seg nødvendig. God og trygg lege hvor man føler seg godt ivaretatt.

Omtenksom, nøye og interessert

Føler meg veldig ivaretatt, sett og trygg med denne legen. Hun er nøye og veldig god til å forklare slik at jeg som pasient forstår. Er det noe som bør sjekkes videre av spesialist, sender hun meg videre. Hadde tidligere en fastlege som enten satt og så på klokken eller ned i tastaturet, det skjer aldri med Giske.

Trygg, imøtekommende og kunnskapsrik lege

Hun har vært og er fortsatt en veldig viktig sparringspartner og støtte for meg, som har slitt med mer diffuse fysiske helseplager over mange år. Hun bruker ikke å krisemaksimere, men lytter og resonnerer seg frem til hva man bør prøve ut aller først, for så å ta seg tid til å forklare hvilke muligheter man har videre. Man får aldri følelsen av å være en i rekken av pasienter, når døren til kontoret hennes går igjen har man hennes fulle oppmerksomhet.
Da jeg flyttet til nabokommunen i 2011 valgte jeg å beholde henne som fastlege nettopp for hvordan hun er som menneske og lege. Hun er en man kan ha tillit til og stole på.
Anbefales på det varmeste!

Intetessert, trygg og dyktig

Gir god informasjon og tar pasienten på alvor. Tar seg god tid og lytter. Ingen ventetid til timebestilling. Behagelig og interessert i pasienten.

Trygg, kunnskapsrik og oppmerksom

Hun er vennlig, tar seg tid til å lytte og se pasienten. Er grundig, stiller spørsmål og er tilstede. Veldig fornøyd og føler meg godt ivaretatt hver gang jeg er hos henne. En trygghet å ha en fastlege som holder seg oppdatert, informert og som tar seg tid til deg.