Giske Hauge Kristensen

Tlf: 32 20 00 20 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Giske Hauge Kristensen er en av 60 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Giske Hauge Kristensen

Ikke til å stole på

Etter mange ti år som lege måtte jeg til slutt bytte. Tar ikke på alvor og når jeg prøvde å ta problemet opp med henne kjeftet hun på meg, snakket uprofesjonelt med noe banne ord. Ble overrasket over det og ganske såret. Spesielt når man i tillegg er sårbare. Måtte dra fra kontoret hennes. Etter dette fant jeg ut at journalen min var mangelfullt. Hun valgte å ikke å ta meg på alvor og har tidligere beskyldt meg for å prøve å snylte Nav uten grunn. Hun var mye flinkere lege enn det hun er i dag.

Den beste legen jeg har hatt

Hun er en meget flink lege.
Tar seg tid med kundene.
Dessuten flink til å lytte på hva som feiler deg.
Dessuten er hun 100 prosent til å stole på

En fantastisk lege!

Hun virker oppriktig interressert i det man har å si og kommer med oppfølgingsspørsmål for å virkelig forstå problemet. Jeg har slitt mye fysisk og psykisk i etterkant av en dramatisk fødsel og hun har støttet meg ved behov. Anbefales!

Veldig dyktig lege

Har alltid tid til å høre på deg ,ser på deg når hun snakker til deg,smiler, snakker saklig ,viser tegner å forklarer,helt super

Alltid bra, tar seg tid og lytter

Jeg blir alltid tatt på alvor, noe som er viktig for meg. Jeg går ikke til legen uten at jeg føler jeg har en grunn jeg vil ha funnet ut av, og hos Kristensen føler jeg meg alltid godt ivaretatt. Hun ser hele mennesket, lytter og ser sammenhenger.

Svært dyktig!

Hun er tilstedeværende, profesjonell og flink. Hun får pasienten til å føle seg ivaretatt, og er flink til å lytte. Løsningsorientert.

Faglig dyktig lege som bryr seg!

Jeg har alltid blitt møtt med vennlighet og et smil. Hun tar initiativ til å sjekke ut ting, og stiller gode relevante spørsmål. Hun tar seg tid og er interessert i å lytte. Jeg opplever at hun jobber veldig stukturert, har oversikt, og følger opp. Jeg føler meg ivaretatt på en trygg måte, og hun oppleves som faglig dyktig. Anbefaler henne på det varmeste!

Tilstede i situasjonen med vennelig kompetanse

Har vært pasient i en del år og har opplevd en nær og tydelig lege som tar fatt i problemstillinger og behandling. Hun er alltid vennelig blid og ser sin pasient. En lege jeg skulle ønske mine voksne barn også skulle hatt glede av. Følger opp prøver tar kontakt og jeg føler meg trygg på hennes vurderinger. Mye kunnskap pakket inn i en omsorgsfull og godt menneske.

Veldig løsnings orientert :)

Legen forberedt og veldig tilstede. Hun lytter når du kommer og virker alltid avbalansert og blid. Om jeg har et problem skisserer hun en plan for hva som vil skje videre og forteller hva som kan forventes. I tillegg er hun klar på hva som forventes av meg.

verdens beste lege

den beste, flinkeste omsorgsfulle legen eg har hatt.hun kan jobben sin.hun smiler og tilstedet når jeg trenger henne.familien min er så heldig som har henne.jeg håper jeg
kan ha henne resten av livet mitt.hun er verdens beste lege...

Det beste, hyygeliste, høflige legen jeg har hat.

Aller aller først bør en lege lytte på sin pasient, det er det hun gjør. Det er første skrit som er viktigst for en behandling::::::

den aller beste legen!!

hun er den beste legen man kan ha! jeg ville aldri ha bytta lege! :) <3

Super!

Har hatt legen min i ca 10 år nå, og har alltid vært kjempefornøyd=) Hun er flink, lytter til deg, er forståelsesfull og viser respekt. Prøver alltid å hjelpe til å finne ut av ting og tar seg tid til deg. Håper jeg ikke vil befinne meg i en situasjon hvor jeg må bytte fastlege.

Den beste legen har vår familie i Giske Hauge Kristensen, Wernergården legesenter, Drammen

Vår familie har hatt samme lege i mange år. Hun er vennlig, tilgjengelig, lyttende, rådgivende, og hun kan se sammenhenger. Hun er hyggelig og hun har repekt for pasienten.
Kontakt med legen formidles bl a via sms. Kjempekjekt! Derfor kan jeg ikke skrive ventetid pr tlf. Hun svarer når hun er ledig. Det samme gjelder når vi skal bestille time. Jeg kommer da med ønske om time og tid.Flott for en som jobber i åpent landskap og ikke vil prate privat i telefonen.

Føler at hun altid har god tid

Hun er flink til å forklare og har altid god tid føler meg trygg når jeg er hos henne

Hyggelig, ønsker å hjelpe.

Alltid blid. Forstålsesfull. Litt stresset, men gjør det du ber om og ønsker. Enkel å kommunisere med. Husker deg igjen når du kommer innom.

Fantastisk lege, lytter bruker tiden sin

Lytter, undersøker, gir seg ikke før hun får svar, føler deg trygg og hun følger alltid opp. Enten pr brev eller telefon