Giske Hauge Kristensen

Tollbugt 4-6, Postboks 668 3003 Drammen
Giske Hauge Kristensen er en av 58 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Giske Hauge Kristensen

En fantastisk lege!

Hun virker oppriktig interressert i det man har å si og kommer med oppfølgingsspørsmål for å virkelig forstå problemet. Jeg har slitt mye fysisk og psykisk i etterkant av en dramatisk fødsel og hun har støttet meg ved behov. Anbefales!

Veldig dyktig lege

Har alltid tid til å høre på deg ,ser på deg når hun snakker til deg,smiler, snakker saklig ,viser tegner å forklarer,helt super

Alltid bra, tar seg tid og lytter

Jeg blir alltid tatt på alvor, noe som er viktig for meg. Jeg går ikke til legen uten at jeg føler jeg har en grunn jeg vil ha funnet ut av, og hos Kristensen føler jeg meg alltid godt ivaretatt. Hun ser hele mennesket, lytter og ser sammenhenger.

Svært dyktig!

Hun er tilstedeværende, profesjonell og flink. Hun får pasienten til å føle seg ivaretatt, og er flink til å lytte. Løsningsorientert.

Faglig dyktig lege som bryr seg!

Jeg har alltid blitt møtt med vennlighet og et smil. Hun tar initiativ til å sjekke ut ting, og stiller gode relevante spørsmål. Hun tar seg tid og er interessert i å lytte. Jeg opplever at hun jobber veldig stukturert, har oversikt, og følger opp. Jeg føler meg ivaretatt på en trygg måte, og hun oppleves som faglig dyktig. Anbefaler henne på det varmeste!