Elisabeth Fremstad Aukrust

Tlf: 67 17 12 20 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Elisabeth Fremstad Aukrust er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Elisabeth Fremstad Aukrust

Veldig flink og forståelsesfull

Hun tar seg god tid på pasienten. Gir god behandling og lytter. Husker pasient og er lett å snakke med. Beste legen jeg har hatt.

Forferdelig!!

Forferdelig rett og slett.
Blir ikke tatt på alvor! Har du noe du er virkelig redd for (som ikke er høysnue eller annet som kan diagnosers på egenhånd) så IKKE gå til henne.

Dyktig lege

Dette er en lege som kan jobben sin! Hun er tålmodig, forståelsesfull og flink. Men det jeg synes er viktig, i tillegg til å kunne faget sitt, er at hun evner å se mennesket bak «sykdommen». Som pasient får det meg til å føle meg sett og trygg.

Uten tvil den beste legen jeg har hatt.

Beste legen!

Rett og slett en fantastisk bra lege og herlig person. Hun vil alle godt, hører på pasientene sine og kan stoffet godt. Virkelig verdens beste

Kjempe fornoyd

Dr. Aukrust har veldig gode lytter evner som gjor at man foler seg sett og hort. Hun strekker seg LANGT for aa kunne mote passientene sine der behovene deres trenger aa bli mott.
Jeg er kjempe fornoyd og kommer nok aldri til aa bytte, nei!

En drøm å gå til

Veldig dyktig, en vidunderlig lytter og flink med henvisninger. En drøm å gå til.

Hun fronter reservasjonsretten for leger for å henvise til abort

Vil bare gjøre alle som vurderer å være pasient hos henne at hun fronter reservasjonsretten for leger for å henvise til abort. Personlig deler jeg ikke henne syn på dette, og vil derfor velge en ny fastlege.

Sponset av legemiddel firma ?

Syntes hun skriver ut alt for
Mye a preparater ;( ikke bra ..

Helt fantastisk!

Tar pasienten på alvor, lytter og følger personlig opp dersom man har tatt prøver, blitt videresendt til andre undersøkelser osv. Beste legen jeg noensinne har vært borti!

både og

ofte grei å snakke med, veldig opptatt av å skrive ut antidepressiva selv om pasienten ikke er interessert, maser om dette gang på gang til det blir ubehagelig å gå til legen.får følelsen av å måtte prestere og legge frem fremgang ved hvert besøk. ellers ok og oppmerksom, men skjønner kanskje ikke helt hva pasienten trenger i alle tilfeller.