Ole Mikal Langdalen

Vesterngata 5 3513 Hønefoss
Ole Mikal Langdalen er en av 28 fastleger i Ringerike

Siste vurderinger av Ole Mikal Langdalen

Lege siden jeg var barn

Utrolig dyktig og snill lege, uansett hva det var tok han det veldig seriøst og fulgte alltid opp på hva enn det måtte være.

Var sykt trist da jeg måtte skifte lege ettersom jeg flyttet, skulle tatt han med hvis det var mulig.

Beste legen som finnes

Fantastisk flink lege.
Alltid tid til å lytte,forståelsesfull,og man blir tatt på alvor
Blid og hyggelig
Dyktig

Den beste legen jeg har hatt

Jeg er kresen på leger, men OML leverer. Tar meg alltid på alvor, følger opp avtaler og er hyggelig på alle måter. Er kunnskapsrik uten å være arrogant. Da jeg var ny hos han (2012) så hadde han lest seg opp og således ble vi raskt kjent. Like trygg på han som jeg var på legen jeg hadde hatt i 20 år. Må ofte vente når man har time, men det indikerer bare at han tar seg god tid.

Trygg og God Lege

OML er en dyktig, hyggelig og imøtekommende lege.
Han tar deg seriøst og lytter til det du sier. Er en omsorgsfull lege som gjør det beste for deg som pasient.
Er meget godt fornøyd og heldig som har han som min fastlege.

Meget god lege

Tillitsfull , lyttende, ærlig. I sin rådgivning, faglig oppdatert, gir følelsen av full oppmerksomhet tiltross for fullt venterom.

Den beste legen

Alltid vennlig,lyttende,spørrende og er ydmyk i forhold til egne vurderinger.Er ikke meg vite alt best,type. Gir tillit og trygghet på å bli forstått.Flott representant for lege standen!

En lege til å stole på.

Jeg har ingenting annet enn positivt å si om Langdalen. Har hatt han som fastlege siden ordningen startet og har aldri hatt noen negative opplevelser. Uansett hva slags problemstillinger eller spørsmål man kommer med så blir man tatt seriøst.

Empatisk og lyttende

Setter seg alltid inn i pasientenes plager og problemer. Faglig dyktig - føler meg trygg.

Føler meg sett og hørt.

Føler alltid at han hører på det jeg har og si. Setter seg alltid godt inn i tidligere besøk slik at jeg føler at han "kjenner meg" når jeg er på visitt. Meget fornøyd med OML.

Den beste legen jeg har hatt.

Lyttende,medmenneskelig, tilgjengelig, alltid forståelsesfull og veldig kunnskapsrik.

Den beste legen jeg har hatt

Han er lett tilgjengelig, imøtekommende ang.å forklare symptomer og event sykdomsuvikling. Lyttende - til livshistorien som kan ligge til grunn for ens problemer.

Lege jeg ikke kan være foruten

En alle tiders lege, som har forståelse for de problemene jeg kommer med. Omsorgsfull, rolig og ikke minst flink. Denne legen har min fulle tillit. Har gitt han det flere ganger, og han har alltid fått meg på rett kjøl!!!

Så langt den beste

Omgjengelig og omtenksom lege , med godt humør , og er å få tak på e post

:-)

Behagelig, kunnskapsrik, ryddig, lytter til pasienten, tar seg god tid.

Beste legen!!!

GOd å snakke med. Blir tatt på alvor. Blid. Humor og omsorg. Kjekt med sms bestilling.

Dyktig lege på mange måter

Langdalen er en faglig dyktig lege, ryddig og lett tilgjenglig, men kunne vært flinkre til å ta "tak" i pasienten og gå litt i dybden. Er han usikker på ditt tilfelle, lar han deg ofte føle den usikkerheten, så du går gjerne ut derfra med den samme usikkerheten og lite svar.

Veldig bra!

Har hatt denne legen i flere år og har vært hos han mange ganger grunnet alvorlig sykdom. Han er alltid imøtekommende og lytter. Tar seg god tid og følger meg opp under sykdom.
Legekontoret som helhet yter svært god service. Det er alltid enkelt å få kontakt via telefon, og dersom det er påkrevet får man time raskt. Helsesekretærene er også alltid vennlige og imøtekommende.

;)

Ryddig, hyggelig, kunnskapsrik, faglig dyktig, tilgjengelig