Christian Fredrik Holmboe

Tilleggskompetanse

Petroleumslege

Christian Fredrik Holmboe er en av 84 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Christian Fredrik Holmboe

En god lege med alt for mange pasienter og for liten tid

Holmboe er en dyktig, reflektert og kunnskapsrik lege som dessverre har alt for mange pasienter. Han jobber tre dager i uken på legesenteret (og har 2000 pasienter), noe som gjør det vanskelig å få time innenfor 2-3 uker. Ikke regn med at han er der når du trenger han. I tillegg er det ekstremt vanskelig å nå gjennom på telefon for å bestille time. Selv velger jeg heller å stille opp personlig for å bestille time. Servicen fra enkelte damer i mottakelsen er også langt under middels, man føler virker man er til bry. Har opplevd Holmboe som stresset enkelte dager og han kan noen ganger gi uttrykk for at han må være rask i konsultasjonen. Ikke hver gang jeg har følt at han har tid til meg. Da jeg gikk til han som gravid var heller ikke oppfølgingen god nok, her fikk jeg mye bedre oppfølging av svangerskapskontrollen og droppet til slutt helt å gå til Holmboe.

Kunnskapsrik, hyggelig og pasientrelatert lege!

Jeg har hatt Holmboe som fastlege i over 14 år, og er fortsatt veldig fornøyd med han!
Opplever Holmboe som kunnskapsrik, oppdatert og han tar meg på alvor.
Tar fort tak i problemet og rekvirerer videre dersom det er nødvendig!
Nesten alltid forsinket, men tar seg tid når det er min tur, så da er det greit ;)
Har godt humør, og gjør legebesøket hyggelig uansett problemstilling.
Vil ikke skifte fastlege, selv om han har mange pasienter på lista !

Veldig ålreit lege

Veldig ålreit lege som tar pasienten på alvor og ikke er redd for å gå utradisjonelle veier. Han er en av de få legene som er villig til å la oss med stoffskiftesykdommer få spesialmedisiner med naturlige stoffskiftehormoner, dette er medisiner som sjelden er å få hos andre leger (som stort sett skyldes legenes manglende kunnskaper). Dette er en god lege som dessverre jobber på et legesenter hvor det er vanskelig å komme igjennom på telefonen, og som andre før har nevnt, det jobber en person i luka som av og til gjør møtet med legesenteret unødvendig surt. Kommer man dit pr sykkel, finnes det dårlig med sykkelparkering.

Verdens beste lege!!

Hadde før Dag Otto Skullerud før jeg byttet til Holmboe. Er storfornøyd! Han lytter alltid til det man har å si, skriver ut resepter til de riktige tingene, og gjør ting etter pasientens behov :) Veldig bra!!

En lege som tar seg tid til å høre på deg

Jeg er enig med de over. Er veldig fornøyd med dr Holmbo. Han tok seg alltid tid til meg og mine sykdommer, selv om han allerede var forsinket på timplanen.
Desverre som hun over her sier, jobber han på et legekontor hvor det er en i mottaket som er helt ufordragelig. Følte nesten at man måtte si unnskyld for at man forstyrrer henne.