Christian Fredrik Holmboe

Nesbru Legesenter A/S Mann, 56 år

Autorisert1989
TilleggskompetansePetroleumslege
Ledige plasser 114 av 2100
Vil du bytte til denne fastlegen?

Nesbru Legesenter A/S

Fekjan 13 a 1394 Nesbru
Christian Fredrik Holmboe er en av 48 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Christian Fredrik Holmboe

En fastlege til å stole på

En fastlege som inngir stor tillit faglig og menneskelig.
Kommuniserer vanskelige/alvorlige diagnoser
med meg som pasient på en forbilledlig måte.
Følger opp særdeles godt, også utenfor arbeidstid.
I tillegg har han "glimt i øyet". Bedre kan det ikke bli.

Grei, men glemmer mye

Legen virker grei, men glemmer mye. Glemmer å skrive sykemelding, glemmer å sende rekvisisjoner, og glemmer at han har glemt. Det er bekymringsfullt. Virker god på tradisjonelle områder, men klager og virker lite interessert hvis han må sette seg inn i ny sykdom. Og det føles ikke så godt.

Fraværende lege

Har hørt mye bra om Dr. Holmboe, men i de siste årene har jeg fått erfare mangel på service. Men det skal merkes at servicen hos helsesekretærene har vært upåklagelig (derfor høy score på service).

Tok meg 4 uker for å få svar på en blodprøve (utfallet av prøven skulle bestemme hva som skulle skje videre). Purret på dette 6 ganger, og fikk vite hver gang at Dr. Holmboe ikke hadde sett på prøven enda. Da jeg hadde konsultasjons timen med han sa han det ville ta i underkant av en uke å få svar...

En måned senere trengte jeg en henvisning som han sa han skulle skrive, som aldri kom. Måtte tilslutt få en annen lege til å skrive henvisningen.

Ellers er det en meget hyggelig og dyktig kar, men det hjelper lite når man ikke får den hjelpen man trenger.

Kompetent, hjelpsom og grundig

Det er viktig å ha en lege du kan stole på når sykdommen har en mere alvorlig karakter. En sånn lege er Holmboe. Hvis det er mistanke om noe nøler ikke Holmboe med å sende deg på de undersøkelserne som trenge. Er veldig troverdi lege.

En troverdig og grundig lege.

Jeg har hatt dr Holmboe som fastlege i mange år Han har hele tiden gått inn i min situasjon og sendt meg videre til spesialister når han har sett det nødvendig.