Christian Fredrik Holmboe

1989

Tilleggskompetanse

Petroleumslege

Ingen på venteliste

Nesbru Legesenter A/S Telefonnummer66 98 41 4066 98 41 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Fekjan 13 1394 Nesbru
Christian Fredrik Holmboe er en av 50 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Christian Fredrik Holmboe

Meget god lege

Fredrik er meget kunskapsrik og engasjert lege, som du føler deg tryg hos. Han hører på deg og tar deg på alvor og tar den tiden som trengs.

En fastlege til å stole på

En fastlege som inngir stor tillit faglig og menneskelig.
Kommuniserer vanskelige/alvorlige diagnoser
med meg som pasient på en forbilledlig måte.
Følger opp særdeles godt, også utenfor arbeidstid.
I tillegg har han "glimt i øyet". Bedre kan det ikke bli.

Grei, men glemmer mye

Legen virker grei, men glemmer mye. Glemmer å skrive sykemelding, glemmer å sende rekvisisjoner, og glemmer at han har glemt. Det er bekymringsfullt. Virker god på tradisjonelle områder, men klager og virker lite interessert hvis han må sette seg inn i ny sykdom. Og det føles ikke så godt.

Fraværende lege

Har hørt mye bra om Dr. Holmboe, men i de siste årene har jeg fått erfare mangel på service. Men det skal merkes at servicen hos helsesekretærene har vært upåklagelig (derfor høy score på service).

Tok meg 4 uker for å få svar på en blodprøve (utfallet av prøven skulle bestemme hva som skulle skje videre). Purret på dette 6 ganger, og fikk vite hver gang at Dr. Holmboe ikke hadde sett på prøven enda. Da jeg hadde konsultasjons timen med han sa han det ville ta i underkant av en uke å få svar...

En måned senere trengte jeg en henvisning som han sa han skulle skrive, som aldri kom. Måtte tilslutt få en annen lege til å skrive henvisningen.

Ellers er det en meget hyggelig og dyktig kar, men det hjelper lite når man ikke får den hjelpen man trenger.

Kompetent, hjelpsom og grundig

Det er viktig å ha en lege du kan stole på når sykdommen har en mere alvorlig karakter. En sånn lege er Holmboe. Hvis det er mistanke om noe nøler ikke Holmboe med å sende deg på de undersøkelserne som trenge. Er veldig troverdi lege.