Ghulam Khan Nabi

Autorisasjon (2001)

Geithus Helsesenter Telefonnummer32 78 10 3332 78 10 ...
Geithus Legekontor Geithusveien 9 3360 Geithus
Ghulam Khan Nabi er en av 14 fastleger i Modum

Siste vurderinger av Ghulam Khan Nabi

Lyttende og imøtekommende

Jeg byttet til Nabi etter å ha opplevd altfor lange ventetider hos tidligere fastlege. Opplevde også at oppsatte timer ble flyttet at annen dag pga. tidspress. Hos Nabi er det kort ventetid og legen opplever jeg som dyktig, interessert og en veldig god samtalepartner. Jeg som pasient forsøker å være tydelig, flink til å forklare og tenker at jeg må gi god informasjon for at han skal kunne bistå på best måte En super samtalepartner og dyktig lege!

Både og

Jeg har hatt Ghulam som fastlege i en del år.
Jeg er spesielt fornøyd med at han satte seg godt inn i min situasjon, leser notater før jeg kommer, og var effektiv.
På dagligdagse legebehov, følte jeg meg helt trygg på at Ghulam ga meg rett behandling.
Kort ventetid - som regel samme dag, og han er i rute, slik at man ikke bruker mye tid på venterommet.
Jeg valgte likevel å bytte til en annen fastlege i samme kommune, primært fordi jeg følte at jeg måtte mase for å få behandling som andre spesialister hadde påpekt at jeg trenger.

Imøtekommende og trygg

I utgangspunktet var jeg en sunn 60-åring når jeg vinteren 2009 møtte min nye fastlege, Dr. Nabi. Riktignok var min energi en tid blitt dårligere. Allerede ved mitt første besøk tok min nye lege grep som førte til sykehussjekk og påfølgende operasjon. Legens årvåkenhet viste seg kritisk viktig, og hans oppfølging har i ettertid vært enestående. Min erfaring er at denne legen tar seg tid til både å lytte og forklare.
Kan anbefale Dr. Ghulam Khan Nabi på det varmeste

Hyggelig, pedagogisk og effektiv

vi hadde vår datter til akutttime for å få bekreftet lymfeknuter. Han tok godt i mot oss, stilte gode og tydelige spørsmål. Tok seg god tid til å forklare hva dette var, hvordan det oppstod og visste illustrasjoner av kroppen for å forklare. Positiv opplevelse!

Dyktig og imøtekommende

Både ungene mine og jeg har fått god hjelp av Ghulam Khan Nabi i flere sammenhenger. Lytter og følger opp