Gurkirpal Singh

Allmennlegespesialist, fastlege og ortopedisk kirurg

• Allmennmedisin
  • Ortopedisk kirurgi

Autorisasjon (1995)

Gurkirpal Singh er en av 91 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Gurkirpal Singh

Beste fast lege

Han er den beste fast legen over hele Norge. Jeg er veldig fornøyd med hvor flink han er, og han er veldig respektfull. Jeg håper han går videre.

Beste fastlegen som finnes.

Fra første gang jeg var hos Dr. Singh så tok han meg på alvor og viser interesse for sin pasient. Han tar seg tid til deg selv om han er forsinket. Han sender deg privat brev før han sender labprøver. Angrer ikke et sekund på at jeg byttet til han. Og han tar årlig blodprøver 2 ganger i året.

Lyttende, empatisk og dyktig lege.

Singh er bare godheten selv. Han brenner for yrket sitt og pasientene sine. Han er kunnskapsrik og lyttende og har en veldig ro over seg. Han er tillitsvekkende og er alltid i godt humør. Han er villig til å prøve ut ulike behandlinger og henviser gjerne til spesialist når han ser at det kreves. I mitt tilfelle har han vært en unik støtte da jeg ble kronisk migrenesyk. Han har henvist meg til de dyktigste nevrologer og hodepinespesialister og han har hjulpet meg og fulgt meg godt opp i forhold til NAV. Barna mine er også veldig begeistret for «turbanlegen», som de kalte han da de var små. Han er svært barnekjær og er flink til å lytte til og ivareta barn. Anbefaler Singh på det sterkeste!

Empatisk og kunnskapsrik

Denne legen tar seg god tid og er nøye til å vurdere tilstanden du er i, har en god kunnskap til å sette diagnose. Han viser et genuint ønske om å hjelpe!
Jeg finner ingenting kritikkverdig, men kunne kanskje vært raskere med å henvise til spesialist.

Kunnskapsrik og hyggelig

Han tar deg seriøst og er kunnskapsrik. Han kommer med gode vurderinger og forslag. Han har alltid godt humør og en god samtalepartner når det kommer til de problemene man vil drøfte.