Leidulv Solnør

Tlf: 32 84 48 34 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Leidulv Solnør er en av 23 fastleger i Lier

Siste vurderinger av Leidulv Solnør

Behagelig

Solnør har en rolig og behagelig fremtreden. Han lytter til deg, tror på deg og får deg aldri til å føle deg dum. Har et fornuftig syn på det meste.

Han kan dog oppleves som noe treg. Ventetidene er massive og time sent på dagen er håpløst. Senteret har dårlige vikarløsninger ved fravær.

Tar ikke pasienten på alvor

Følte meg som en byrde for han i en vanskelig situasjon der det letes etter årsak til sykdom. Jeg føler meg ikke tatt på alvor og at jeg skaper medarbeid for han. Veldig lang ventetid på å komme inn. Lite villig til å sende meg til spesialist der han ikke kan gi meg svarene jeg leter etter.

Velsignelser

Ikke er han bare en dyktig lege med lang erfaring, med riktige diagnoser, er han samt en fantastisk menneske med gode verdier som tar seg til å høre på deg for å gi deg den behandlingen du trenger.
Ved å han som fast lege, har det hjulpet meg både fysisk og psykisk. Han er en lege med god kunnskap i både fysiologi og psykologi.

Det må sies at han alltid er sen med avtalene men verst det siden han er en god lytter og tar seg av pasientene:)
Veldig takknemlig for å ha han som fastlege.

En meget belastende erfaring

Er skremt over umenneskelig behandling og manglende vilje til å hjelpe og veilede i en svært vanskelig tid. Ingen vilje til å sette seg inn i sykdom eller bistå i oppfølging innenfor spesialhelsetjenesten. En uutholdelig situasjon som bidro til en svært tung ekstra byrde i min situasjon.

Ikke tilgjengelig

God på å lytte til pasienten, behagelig opptreden, men for treg og skaper laaaang ventetid - så lang at jeg har gått derfra og oppsøkt annen lege. Kanaliseres ikke til andre leger på legekontoret når han ikke er tilgjengelig, får time flere uker frem i tid, ikke tilstrekkelig service orientert legekontor

Behagelig og flink lege

Føler meg godt ivaretatt som pasient. Veldig rolig og behagelig lege som tar seg god tid til pasientene. Grundig og dyktig lege som også er god til å forklare på en forståelig måte. Eneste negative må da være at det blir ekstra lang tid for dem som sitter på venterommet...

Han er heller ikke en lege som bare skriver ut sykemeldinger, så slik sett er han også en samfunnsøkonomisk fordelaktig fastlege.

Tillitvekkende og grundig

Tillitvekkende og grundig, ser deg som pasient.
Anbefales på det varmeste.

En meget behagelig lege

Rolig, trivelig og høyst kompetent. En meget behagelig lege å forholde seg til. Gjør "leksa si" før timen og leser seg opp på deg og din situasjon.

Flott lege.

Flott lege, tar seg tid til å lytte, prøver å hjelpe med problemer. Veldig hyggelig og empatisk. Varm og god. Kan virkelig anbefales.

lege med interesse for pasienten

God lege for pasienten, setter pasienten i fokus, gir deg tid.

Den beste fastlegen jeg har hatt!! Anbefales på det varmeste.

Dette er legen som tar deg på alvor og som er oppriktig interessert i og hjelpe deg med dine problemer være seg psykiske eller somatiske. Han er rolig og behagelig i væremåte, som gjør at man føler seg trygg og ivaretatt som pasient. Ingen problemer er for små, og han tar seg tid til deg som pasient. Det er også veldig kort ventetid med å få legetime, og ventetiden før legetimen er minimal kontra andre leger. Han har også ringetid, noe som er en flott tjeneste. Strukturert og profesjonell lege som kan faget sitt, og som er både rådgiver, veileder, og som jeg vil fortsette å ha som fastlege for meg og min familie.