Leidulv Solnør

Heiaklinikken

1996

Heiaklinikken Telefonnummer32 84 48 3432 84 48 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Gamle drammensvei 98 3420 Lierskogen
Leidulv Solnør er en av 23 fastleger i Lier

Siste vurderinger av Leidulv Solnør

Hårreisende

Har sammensatte helseplager, Solnør sendte meg til spesialist for utredning/diagnose, spesialisten sendte meg på behandling /m psykolog, som dokumentert var bra for meg. Men Solnør ignorerte behandlingen og min videre vei i Nav systemet, til det skritt der behandlerene måtte ringe han for å forklare hvorfor jeg trengte hjelp. En spesialist sendte beskjed til han om at han måtte henvise meg til et spesifikt sted. Var hos Solnør 2 g etter det uten at han nevnte det. (Test fra min side) Ble anbefalt å bytte fastlege, og det er det beste jeg har gjort! Fikk absolutt den behandlingen jeg har krav på, ny saksbehandler i Nav og nå etter et par år, er livet helt annerledes for meg.

Behagelig

Solnør har en rolig og behagelig fremtreden. Han lytter til deg, tror på deg og får deg aldri til å føle deg dum. Har et fornuftig syn på det meste.

Han kan dog oppleves som noe treg. Ventetidene er massive og time sent på dagen er håpløst. Senteret har dårlige vikarløsninger ved fravær.

Tar ikke pasienten på alvor

Følte meg som en byrde for han i en vanskelig situasjon der det letes etter årsak til sykdom. Jeg føler meg ikke tatt på alvor og at jeg skaper medarbeid for han. Veldig lang ventetid på å komme inn. Lite villig til å sende meg til spesialist der han ikke kan gi meg svarene jeg leter etter.

Velsignelser

Ikke er han bare en dyktig lege med lang erfaring, med riktige diagnoser, er han samt en fantastisk menneske med gode verdier som tar seg til å høre på deg for å gi deg den behandlingen du trenger.
Ved å han som fast lege, har det hjulpet meg både fysisk og psykisk. Han er en lege med god kunnskap i både fysiologi og psykologi.

Det må sies at han alltid er sen med avtalene men verst det siden han er en god lytter og tar seg av pasientene:)
Veldig takknemlig for å ha han som fastlege.

En meget belastende erfaring

Er skremt over umenneskelig behandling og manglende vilje til å hjelpe og veilede i en svært vanskelig tid. Ingen vilje til å sette seg inn i sykdom eller bistå i oppfølging innenfor spesialhelsetjenesten. En uutholdelig situasjon som bidro til en svært tung ekstra byrde i min situasjon.