Lars Henning Holø

Autorisert1998
  • Geriatri
  • Indremedisin
Ledige plasser 16 av 1400
Vil du bytte til denne fastlegen?

Løkkegården Legekontor

Idrettsvn 3 1400 Ski
Lars Henning Holø er en av 31 fastleger i Ski

Siste vurderinger av Lars Henning Holø

Super lege!

Får alltid hjelp til det jeg trenger, han har i tillegg humor og man må lære han å kjenne på lik linje med alle andre mennesker man møter.

Beste legen jeg har hatt

Etter mange bytter med fastleger og en noe komplisert sykdomshistorie, har jeg endelig funnet en lege som lytter og som er faglig dyktig. Endelig en lege som lener seg tilbake å hører etter. Endelig en lege som ikke må slå opp i leksikon for å finne ut hvorfor du har sår hals og tett nese.
Dette er en lege som tar deg seriøst og som ringer tilbake angående prøver også når prøvene er perfekte, bare så du ikke skal bekymre deg.

virker ærlig og redelig. noen av resepsjonistene derimot...

Fått time hos Hole når fastlegen har vært borte. Han virket sympatisk og saklig. Han tok seg tid til å snakke med meg om det som plaget meg. Det virker derimot som noen av damene og resepsjonen ikke er så snille for å si det sånn.

Likeglad og overfladisk.

Min erfaring med denne legen er at han var en minimumslege,
som gjorde saa lite som mulig. Var likevel hoeflig.

Saklig og lyttende

Har vært hos Dr Holø ved flere anledninger og vært svært fornøyd! Saklig, imøtekommende og interessert. Han lytter og åpner for samtale rundt tilstanden, spør om jobbsituasjon og stiller gjerne spørsmål som åpner for refleksjon. Opplever at jeg blir tatt på alvor og at vi sammen kommer frem til beste løsning.