Lars Henning Holø

Tlf: 64 91 45 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Lars Henning Holø er en av 31 fastleger i Ski

Siste vurderinger av Lars Henning Holø

Super lege!

Får alltid hjelp til det jeg trenger, han har i tillegg humor og man må lære han å kjenne på lik linje med alle andre mennesker man møter.

Beste legen jeg har hatt

Etter mange bytter med fastleger og en noe komplisert sykdomshistorie, har jeg endelig funnet en lege som lytter og som er faglig dyktig. Endelig en lege som lener seg tilbake å hører etter. Endelig en lege som ikke må slå opp i leksikon for å finne ut hvorfor du har sår hals og tett nese.
Dette er en lege som tar deg seriøst og som ringer tilbake angående prøver også når prøvene er perfekte, bare så du ikke skal bekymre deg.

virker ærlig og redelig. noen av resepsjonistene derimot...

Fått time hos Hole når fastlegen har vært borte. Han virket sympatisk og saklig. Han tok seg tid til å snakke med meg om det som plaget meg. Det virker derimot som noen av damene og resepsjonen ikke er så snille for å si det sånn.

Likeglad og overfladisk.

Min erfaring med denne legen er at han var en minimumslege,
som gjorde saa lite som mulig. Var likevel hoeflig.

Saklig og lyttende

Har vært hos Dr Holø ved flere anledninger og vært svært fornøyd! Saklig, imøtekommende og interessert. Han lytter og åpner for samtale rundt tilstanden, spør om jobbsituasjon og stiller gjerne spørsmål som åpner for refleksjon. Opplever at jeg blir tatt på alvor og at vi sammen kommer frem til beste løsning.

Veldig fornøyd

Jeg byttet fastlege for et år siden og er strålende fornøyd med Hole.
Han lytter og tar meg på alvor, han sender meg videre når det er nødvending og jeg føler meg godt ivaretatt. Han ringer også opp igjen når han har fått svar på prøver etc.

Meget, meget bra

Fant ingenting galt - men jaktet løsninger
Ringte meg opp etter blodprøvene, selv om praksis er at man ikke gjør det, om man ikke finner noe.
Saklig og fin fyr, tydelig og ærlig.

Lite interessert.

Jeg oppfatter denne legen som lite villig til å hjelpe. Overlegen, lite villig til å sende meg videre og raske konsultasjoner som endte opp med at jeg bare følte meg til bry.

Veldig positivt.

Dr Holø er veldig tilstede i konsultasjonen. Jeg får time raskt når jeg trenger det.

Blir vel fastlegebytte nå

Virker avvisende og lite interessert, føler at jeg er til bry.

Doc Eplekjekk

Mulig Holø er faglig dyktig, men vel eplekjekk i hh til at han faktisk er lege og omsorgsperson. Muligens er det "Vågåspråket" som slår inn... Meningen er en annen enn hva som blir uttrykt. Uansett, Holø er ikke i nærheten av å vise den forståelsen og empatien som hans forgjenger gjorde og viste. Ei heller har han satt seg inn i pasientjournalen, som han har overtatt, før pasienten kommer. Jeg er en av flere som har valgt å skifte fastlege etter et drøyt år med Holø.

Hyggelig og flink lege

Hyggelig, tillitsfull og effektiv.

Man får time på dagen og nesten ingen ventetid ved oppmøte.

Flink til å lytte, og rask til å finne løsninger.

Veldig bra fastlege

Fikk Lars Holø da min tidligere fastlege måtte slutte grunnet sykdom. Holø virker veldig dyktig, og tar seg tid til å lytte. Har bare hatt denne fastlegen siden februar 2012, og er veldig fornøyd så langt