Aud Marie Prøsch Vik

Autorisasjon (2009)

Aud Marie Prøsch Vik er en av 6 fastleger i Hole

Siste vurderinger av Aud Marie Prøsch Vik

Suveren!

En ny verden åpna seg da jeg bytta til denne legen og dette legekontoret. Veldig blide og trivelige folk som jobber der, veldig bra at de har "lukket" resepsjon som ivaretar at ting holdes privat ovenfor andre pasienter!

Legen kan absolutt det hun driver med! Jeg har fått et nytt liv etter at hun virkelig har tatt tak i problemene, støttet oppunder og hjulpet meg med det jeg trenger. Hun hører virkelig på det du sier og tar seg tid til deg.
En ting jeg vil trekke frem er at hun beklager veldig om man blir sittende en stund over tia å vente. Har aldri opplevd det før, så det er virkelig positivt i mine øyne.

Veldig flink og grundig

Som alle andre fastleger er det en travel hverdag med mange pasienter, det kan føre til litt stress til tider. Kanskje spesielt når man skal levere prøver i tillegg. Men ut over dette er jeg veldig fornøyd. Empatisk og lyttende.

Kjempeflink :)

Jeg er kjempeførnøyd med legen min, som alltid har tid til og høre på meg og ta meg på alvor. Hun har god tid til meg, og jeg kommer inn til legen på det klokkeslettet jeg har time :) I tilegg er de andre som jobber alltid imøtekommende og hjelpsomme og har alltid et smil :) Et godt valg og bytte til denne legen,

G

En bra lege.

Rask og innsiktsfull setter seg godt inn i hva jeg var der for. Gode kunnskaper . Blid og positiv mot pasienten. Alt i alt meget godt fornøyd med min nye fastlege.