Aud Marie Prøsch Vik

Hole Medisinske Senter Kvinne, 39 år

Autorisert2009
Ledige plasser 60 av 1200
Vil du bytte til denne fastlegen?

Hole Medisinske Senter

Vik Torg 3530 Røyse
Aud Marie Prøsch Vik er en av 7 fastleger i Hole

Siste vurderinger av Aud Marie Prøsch Vik

Dyktig, tilstedeværende og ærlig

Vik har for meg vært en veldig tilstedeværende og god lege. Viser omsorg, men stiller samtidig krav og litt kritiske spørsmål. Flink med barn, og er samtidig bevisst ift. bruk av penicillin. Fleksibel ift. konsultasjon og innhold, henviser videre ved behov.

ALLTID BORTE! Tas ikke på alvor

Av de 7 gangene jeg har forespurt time har hun vært borte 6 av dem.
Og når hun er det må jeg alltid gi ny rapport til en vikarlege! Føler ikke at hun er engasjert i det hele tatt. Selv på en så enkel ting som å gi beroligende for flyskrekk skal bli en umulighet!

Grundig og empatisk

En grundig, profesjonell og empatisk lege som er meget dyktig, spes i samhandling med barn! Anbefales virkelig!

frekk og takler ikke psykisk helse

Ba meg "ta meg sammen" da jeg brøt sammen og gråt pga en smørje av byråkratisk styr jeg måtte igjennom. Sånt får en lege tåle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Går ikke hit mer.

Tok tak i blodprøver fra dag 1 for å finne ut av fysisk helse men så stoppe det liksom der.

Sier ting som ikke stemmer ang byråkratiske ting som ventetider og henvisninger - og jeg fikk mer konkret fakta om min helse, av psykiater med tilgang til min journal, enn henne.

svært fornøyd

Fantastisk lege som lytter og tar tak i ting. Henviser videre raskt og er lett å forholde seg til. Veldig flink med barn.
Pluss i boka for egen sekretær