Aud Marie Prøsch Vik

Tlf: 32 16 16 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Aud Marie Prøsch Vik er en av 7 fastleger i Hole

Siste vurderinger av Aud Marie Prøsch Vik

Seriøs - grundig - empatisk

Lyttende - har tid til å høre - tar deg på alvor. Føler meg ivaretatt. Følger deg opp på beste måte.

Dyktig, tilstedeværende og ærlig

Vik har for meg vært en veldig tilstedeværende og god lege. Viser omsorg, men stiller samtidig krav og litt kritiske spørsmål. Flink med barn, og er samtidig bevisst ift. bruk av penicillin. Fleksibel ift. konsultasjon og innhold, henviser videre ved behov.

ALLTID BORTE! Tas ikke på alvor

Av de 7 gangene jeg har forespurt time har hun vært borte 6 av dem.
Og når hun er det må jeg alltid gi ny rapport til en vikarlege! Føler ikke at hun er engasjert i det hele tatt. Selv på en så enkel ting som å gi beroligende for flyskrekk skal bli en umulighet!

Grundig og empatisk

En grundig, profesjonell og empatisk lege som er meget dyktig, spes i samhandling med barn! Anbefales virkelig!

frekk og takler ikke psykisk helse

Ba meg "ta meg sammen" da jeg brøt sammen og gråt pga en smørje av byråkratisk styr jeg måtte igjennom. Sånt får en lege tåle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Går ikke hit mer.

Tok tak i blodprøver fra dag 1 for å finne ut av fysisk helse men så stoppe det liksom der.

Sier ting som ikke stemmer ang byråkratiske ting som ventetider og henvisninger - og jeg fikk mer konkret fakta om min helse, av psykiater med tilgang til min journal, enn henne.

svært fornøyd

Fantastisk lege som lytter og tar tak i ting. Henviser videre raskt og er lett å forholde seg til. Veldig flink med barn.
Pluss i boka for egen sekretær

Veldig bra lege !

Dette er den beste legen jeg noen gang har hatt. Hun tar seg tid til deg, hører, forstår og hjelper deg.
Takk :)

Suveren!

En ny verden åpna seg da jeg bytta til denne legen og dette legekontoret. Veldig blide og trivelige folk som jobber der, veldig bra at de har "lukket" resepsjon som ivaretar at ting holdes privat ovenfor andre pasienter!

Legen kan absolutt det hun driver med! Jeg har fått et nytt liv etter at hun virkelig har tatt tak i problemene, støttet oppunder og hjulpet meg med det jeg trenger. Hun hører virkelig på det du sier og tar seg tid til deg.
En ting jeg vil trekke frem er at hun beklager veldig om man blir sittende en stund over tia å vente. Har aldri opplevd det før, så det er virkelig positivt i mine øyne.

Veldig flink og grundig

Som alle andre fastleger er det en travel hverdag med mange pasienter, det kan føre til litt stress til tider. Kanskje spesielt når man skal levere prøver i tillegg. Men ut over dette er jeg veldig fornøyd. Empatisk og lyttende.

Kjempeflink :)

Jeg er kjempeførnøyd med legen min, som alltid har tid til og høre på meg og ta meg på alvor. Hun har god tid til meg, og jeg kommer inn til legen på det klokkeslettet jeg har time :) I tilegg er de andre som jobber alltid imøtekommende og hjelpsomme og har alltid et smil :) Et godt valg og bytte til denne legen,

G

En bra lege.

Rask og innsiktsfull setter seg godt inn i hva jeg var der for. Gode kunnskaper . Blid og positiv mot pasienten. Alt i alt meget godt fornøyd med min nye fastlege.